detvarvondtdet Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Topic says it all ^^ Spiller selv mest på UKCS eller Teeside sine. Litt på catchgamer servere inne i mellom. Jeg har ikke noe fast nick jeg bruker. Men av forskjellige grunner bruker jeg ofte disse : sic-|UKCS| Hadrian nab@tmp
Elendil Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Hellfragger.no sine. God ping og flinke og erfarne admins.
DurinVIII Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Hellfragger.no her óg. Endret 13. oktober 2006 av DurinVIII
kjehaako Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Nesten kun Hellfragger, ellers en og annen Catch Gamer-server. Ellers er det tilfeldige utenlandske servere som kjører gungame-mod, surf eller aim-maps.
Blib Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 Hellfragger, battlefield, Irish Army og en del helt tilfeldige siden favorites-lista jo aldri funker :/
DurinVIII Skrevet 13. oktober 2006 Skrevet 13. oktober 2006 1. Start CS:Source2. Click on "Find Servers" 3. Click on the "Favourites" tab 4. Click on the "Change Filters" button 5. Drop down the "Anti-cheat" list and select "Secure" 6. Quit CS:Source 7. Start up CS:Source again 8. Click on "Find Servers" 9. Click on the "Favourites" tab 10. Click on the "Refresh" button Da burde de funke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå