Gå til innhold

HDMI trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg kjøpte akkurat HDMI kabel til å koble pc til tv, men de beste instilingene jeg får, er at start toolbaren ser jeg bare HALVE av, og det er litt for mye i bredden og høyden, hvordan får jeg det vanlig??(det er en panasonic 37tommer plasma, og jeg bruker Nvidia.)takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvilken oppløsning bruker du?

7057971[/snapback]

800*600 det er det nærmeste jeg kommer bra. skriften blir helt for jæ*** på støre, og det blir bare være med toolbaren

Skrevet

Kan godt hende det er HDMI kabelen, og evnt. HDCP problemer. Har hørt mange problemer med oppkobling mellom PC og HDMI.

Prøv å bruk Windows sitt verktøy for aktivering av ekstra skjerm under Egenskaper for Skjerm -> Instillinger (den grå boksen øverst i ruten)

Skal være bilde av to skjermer.

Skrevet
Kan godt hende det er HDMI kabelen, og evnt. HDCP problemer. Har hørt mange problemer med oppkobling mellom PC og HDMI.

Prøv å bruk Windows sitt verktøy for aktivering av ekstra skjerm under Egenskaper for Skjerm -> Instillinger (den grå boksen øverst i ruten)

Skal være bilde av to skjermer.

7059334[/snapback]

*Skal være bilde av to skjermer.*

er ikke det nå, jeg har flytta pc til TV(er en media center)så nå bruker jeg bare tv som skjerm, men det er jo ikke så kjempe bra:PHMM det var merkelig, jeg skule ta print screen for å vise hvordan det var, men da var alt FINT på bilde:S, men jeg bare ser halve toolbare :ermm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...