jd_giskeodegard Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Har nettopp satt sammen en kortfilm av en rekke klipp.. Og når jeg hadde lagret filmen (som Windows Media Video - WMV), viser det seg på slutten at de klippene som var encodet til xvid, blir delt horisontalt slik at nedre halvdel blir grå, og øvre halvdel blir skikklig overdrevet "widescreen".. ;s Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Har lagt en del arbeid i dette her.. Takker for alle svar! Endret 12. oktober 2006 av jd_giskeodegard
morra Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Har du codecene som skal til? Jeg bruker AVIcodec til å se om jeg har det som trengs. Bare åpne videofilene du bruker med dette programmet så står det om det er supported/unsupported.
jd_giskeodegard Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter Skrevet 12. oktober 2006 Har du codecene som skal til? Jeg bruker AVIcodec til å se om jeg har det som trengs. Bare åpne videofilene du bruker med dette programmet så står det om det er supported/unsupported. 7056876[/snapback] Ja jeg har lagt inn "All-in-1" -codekpack fra www.free-codecs.com. De har alltid virka! De klippene som blir herpa under avspilling er xvid format, og jeg har xvid codec installert, så jeg skjønner bare ikke hvorfor det ikke skal funke! =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå