Silk Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg er lei av alle spillene jeg har....ingen spill intresserer meg lenger jeg trenger litt hjelp på å finne nye spill... å laste ned splillet/spillene kan jeg, det er ikke noe problem.. jeg liker da å spille RPG eller "splatter" spill... er det mulig å få noen tips?
V-by Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 du burde kanskje legge til hvilke spill du er lei av, slik at det ikke dukker opp spill du bare er lei av
Kokkolocco Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg er lei av alle spillene jeg har....ingen spill intresserer meg lengerjeg trenger litt hjelp på å finne nye spill... å laste ned splillet/spillene kan jeg, det er ikke noe problem.. jeg liker da å spille RPG eller "splatter" spill... er det mulig å få noen tips? 7052970[/snapback] Da vet du vel at det også er ulovlig å gjøre? Blir litt dumt å anbefale spill hvis du bare skal laste dem ned imo
V-by Skrevet 12. oktober 2006 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg er lei av alle spillene jeg har....ingen spill intresserer meg lengerjeg trenger litt hjelp på å finne nye spill... å laste ned splillet/spillene kan jeg, det er ikke noe problem.. jeg liker da å spille RPG eller "splatter" spill... er det mulig å få noen tips? 7052970[/snapback] Da vet du vel at det også er ulovlig å gjøre? Blir litt dumt å anbefale spill hvis du bare skal laste dem ned imo 7053194[/snapback] han sa ikke hvordan laste ned, om det var torrents eller ikke... seff er det ikke lov til å laste ned det du finner på visse sider... Men du kan da kjøpe mange spill på nettet, og laste de ned...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå