Gå til innhold

BC Closed Beta er nå igang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal se om jeg finner linken. Info fra Eyonix på amerikansk forum.

Har gått ganske kjapt detta så nå er jeg veeeeeeeldig spent på å høre en release dato fra Blizzard snart.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Jeg ville likt å sett litt mer bilder og videoer fra de nye instancene, itemene og startplassen til Draenei.. Noen her som spiller beta'n og kan poste litt? :p

Skrevet

hehe, nope. Ingen NDA!

Eyonix skrev: We're not enforcing a Non-Disclosure Agreement (NDA) for those participating in the closed beta test. However, Gnomes found posting beta content will likely be punished harshly.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
hehe, nope. Ingen NDA!

Eyonix skrev:  We're not enforcing a Non-Disclosure Agreement (NDA) for those participating in the closed beta test. However, Gnomes found posting beta content will likely be punished harshly.

7052644[/snapback]

:!: Håper du ikke spiller Gnome da. Post ivei bilder og videoer! :dribble:

Skrevet

hehehehe.

Nei, jeg har konvertert til "The Dark Side"..."The only side" igrunnen. Har levla nok karakterer til å bli ansett som en kinesisk farmer, og har kommet frem til at jeg foretrekker horde :)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Men post noen screens fra TBC da! :p

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Etter det jeg har hørt er beta testingen startet i USA, men ikke i EU enda. Men serverene i USA er ikke oppe, så blir nok en stund til vi får se noe, for ingen har startet å spille enda.

Skrevet

Betaforumene jeg har tilgang til sier noe helt annet.

Når det er sagt er det jo ikke seperate realm for EU/US når det kommer til betatestingen, ei heller for PTRene. Alt er lokalisert i USA, og det er vel heller tvilsomt at vi får noen EU servere med det aller første.

Men, ingen problemer å logge inn...etter å ha lastet ned en client på 2 gig.....

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Så serverene er oppe? Post noen bilder da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...