Gå til innhold

Stopper i/etter loadinga på bf...


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har formatert pcen og lagt inn bf på nytt. Ofte når jeg skal spille, så kommer jeg ikke inn. Det som skjer er at jeg velger en server, og pcen begynner å loade. Hvis alt funker loader den ganske fort. Men når ikke det funker, så loader den utrolig seint. Men blir ferdig med loadinga til slutt. Da kommer den jo til "vertifying client ett eller anna". Her stopper den. Altså loadinga går seint, men blir ferdig, og før join game knappen kommer opp, så virker det som om pcen henger seg. Kan ikke ta alt-tab, ctrl-alt-delete eller noenting. Hva kan det være? Det er jo merkeilig at den funker innimellom? Noen som har noen tips?

 

Spør spørsmål hvis det var dårlig forklart, og dere ikke skjønner hva jeg mener;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har formatert pcen og lagt inn bf på nytt. Ofte når jeg skal spille, så kommer jeg ikke inn. Det som skjer er at jeg velger en server, og pcen begynner å loade. Hvis alt funker loader den ganske fort. Men når ikke det funker, så loader den utrolig seint. Men blir ferdig med loadinga til slutt. Da kommer den jo til "vertifying client ett eller anna". Her stopper den. Altså loadinga går seint, men blir ferdig, og før join game knappen kommer opp, så virker det som om pcen henger seg. Kan ikke ta alt-tab, ctrl-alt-delete eller noenting. Hva kan det være? Det er jo merkeilig at den funker innimellom? Noen som har noen tips?

 

Spør spørsmål hvis det var dårlig forklart, og dere ikke skjønner hva jeg mener;)

7048853[/snapback]

 

har du innstallert nyeste patch? 1.4?

Lenke til kommentar
har du innstallert nyeste patch? 1.4?

7048902[/snapback]

 

Ja. Finner server, og klarer å joine, men det bare stopper når den er ferdig med loadinga (før jeg kan trykke på join game). Når den har stått lenge (minst 15 min) så kommer det bare opp connetion problem. (har bare gjort dette ei gang, siden jeg må vente så utrolig lenge...) Har oppgrardert driver til punkbuster også.

Kommer jo inn noen ganger. Så skjønner ikke hva som er galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...