Gå til innhold

Multimediadesigner - Oktan Puls - Bergen


Anbefalte innlegg

Heia!

 

Lyst på jobben min (selvfølgelig)?

Vi liker poteter - men det er ingen krav til å skulle beherske alle teknikker. Selv om jeg jobber med print, design, web, flash, film, animasjon og 3D er det hovedsaklig en dyktig designer som behersker web og flash vi er på jakt etter i denne omgang.

Utover dette er alt selvfølgelig ett stort pluss.

 

Jeg skal som sagt slutte, men svarer villig vekk på spørsmål ang. stillingen (pm. eller mail).

[email protected]

 

Tiltredelse er så snart som mulig.

Så til selve annonsen:

 

_

Vil du vokse sammen med oss?

Oktan Puls er en del av Oktan Gruppen som i dag er en av Norges største reklamebyråer. Vi jobber med spennende prosjekter innenfor merkevarebygging, nye medier og mer tradisjonelle reklametjenester. Selskapet er i vekst og vi søker derfor etter nye dyktige og motiverte medarbeidere som kan være med på å løfte oss videre.

 

Vi søker:

 

Multimediadesigner:

Vi trenger folk som har erfaring med multimediadesign og har jobbet med webdesign, Flash, film, animasjon og lignende. Hvis du behersker programmer og teknikker som Photoshop, Illustrator, Flash, HTML/Go Live/Macromedia Dreamweaver (After Effects, 3ds max), er vi veldig interessert i å komme i kontakt med deg.

 

Vi er ute etter en person med erfaring fra bransjen eller tilsvarende arbeid. Konkurransedyktige betingelser.

 

Kontakt:

Ørjan Haakonsen

Tlf: 55 54 08 25

[email protected]

_

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...