Xanitra Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Driver å gjør LBRS runs for å få tak i nøkkelen til UBRS.. Men er det noen bra drops her for warriors som er verdt å merke seg?
DaXoN Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Driver å gjør LBRS runs for å få tak i nøkkelen til UBRS.. Men er det noen bra drops her for warriors som er verdt å merke seg? 7045808[/snapback] ja tror vis du får takk i den 1-hand macen på siste bossen er jo nice (epic mace med en Wf efekt^^) og så har du jo også en trinket som tanks bruker ofte
gamer73 Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 hmmm ikke noe særlig egentlig. Men jeg fikk mine slamshot shoulders derfra. Dem har jeg enda som dps warrior i MC-guild, men dette er kun pga at valor skuldrene nekter å droppe for meg. Men generelt så tror jeg LBRS ikke er regnet som et bra warrior loot sted.
John Keats Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Driver å gjør LBRS runs for å få tak i nøkkelen til UBRS.. Men er det noen bra drops her for warriors som er verdt å merke seg? 7045808[/snapback] ja tror vis du får takk i den 1-hand macen på siste bossen er jo nice (epic mace med en Wf efekt^^) og så har du jo også en trinket som tanks bruker ofte 7045821[/snapback] 1h mace? mener du ikke Ironfoe fra BRD? og trinket?
DaXoN Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Driver å gjør LBRS runs for å få tak i nøkkelen til UBRS.. Men er det noen bra drops her for warriors som er verdt å merke seg? 7045808[/snapback] ja tror vis du får takk i den 1-hand macen på siste bossen er jo nice (epic mace med en Wf efekt^^) og så har du jo også en trinket som tanks bruker ofte 7045821[/snapback] 1h mace? mener du ikke Ironfoe fra BRD? og trinket? 7045873[/snapback] kan være jeg mix'a de 2 der ^^ hehe men brd er jo nice får warrior værtfall
Xanitra Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Skrevet 11. oktober 2006 hehehe, Ja, trinket er BRD materiale.. vel vel.. Jeg skal nå ha den nøkkelen da. å kjøre 10man raid på LBRS er skikkelig morsomt.
Sigga Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 http://wow-loot.com/warrior.htm#dungeon Scroll ned til LBRS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå