Grievdus Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Ja vi skulle summone Lord Skwal med guilden i Silithus... brukte over 300g på å summone han også kommer horden Koskov og Aoe'r oss til døde!! så nå må vi summone boss på nytt igjen Lille dritt! Så sinnsykt irriterene for denne guilden har ikke så stor guildbank heller.. Litt ny guild.. BTW Koskov Mage - Burning Blade!! 7041134[/snapback] haha noe så kjipt. 300g for ingenting
wizardos Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Fordi når man dør mot Kazzak, så får han 75k hp, og gjør encounteren betydelig vanskeligere. Derfor er det en "bannable offense" 7043804[/snapback] På samme måte som hvis du blander deg inn med en hunter som gjør Epic- questet ! Da blir det smekk på pungen! 7043838[/snapback] Dette må være noe av det dummeste jeg har hørt. banne folk for å fucke opp et raid som er OUTDOOR? Jeg tror det ikke før jeg ser det i blizz sine regler.!
Kjobben Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 På samme måte som hvis du blander deg inn med en hunter som gjør Epic- questet !Da blir det smekk på pungen! 7043838[/snapback] Hvis man spiller på en PVP server, kan ikke noen bli banna for å drepe en hunter som holder på med questet... Men hvis man angriper selve "bossen" og gjør at den despawner, blir det derimot smekk på pung! ^^
Tåkefyrste Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Skjønner at det var surt, men tror nok ikke blizzard kommer til å gjøre noe med det. Slikt skjer på vår server hele tiden. Men at >EN< Mage klarer å wipe 20stk finner jeg helt utrolig. Slike forsøk på ganking fra enkeltpersoner blir umiddelbart tatt hånd om hos oss. De får ikke gjort stor skade. MT fortsetter å tanke, en par-tre healers fortsetter å heale, og resten av raidet dreper inntrengeren... Da lever han maks 2 sekunder.
knux Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 haha, synes det er bra gjort av en mage jeg ;D
Azagrath Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Hvis EN mage klarer å wipe et helt raid uten at noen reagerer fortjener de jaggu meg ikke bedre. Får da være måte på carebear også. Greit nok, mange pve spillere har ikke snøringa på hva de skal gjøre i pvp, men et helt raid...? Hadde blitt flau der gitt...
Kjobben Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Herregud, folk som driver å sier at hvis en mage klarte å whipe hele raidet, var de noobs og fortjente det. blablabla... Folk må jo tenke over et par ting. For det første er man innstilt på bossen, ikke at en random mage skal komme å kuke midt blant hele raidet. For det andre må man tenke på abilities bossen har og for å quote WoWwiki, så er denne bossen ganske hardere og gjør ganske mye AoE damage i forhold til alle de andre summon bossene i Silithus. He is a powerful elemental being requiring 20-40 people to defeat. He is significantly more difficult then the other 3 summoned bosses. Venom Spit - 1200 damage to everyone in the raid. 40 yard range. Also leaves a stackable poison DoT. Once every 20 to 30 seconds. http://www.wowwiki.com/Lord_Skwol Endret 11. oktober 2006 av Kjobben
DirtyBit Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 hjelper ikke altså, hvis de ikke greier å drepe EN mage som aoer da er det no galt med folka... de kan skylde seg selv for å ikke drepe han alt de kunne ha gjordt er å trykke på TAB knappen og drept magen på 2 sec
Loeve Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Du er klar over at bans geelder accounts og ikke chars ,right ??
DirtyBit Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 ekke ban du får for sånt.. er du veldig uheldig så får du en 72 timers suspension..
Amon Amarth Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 hahaha, props til kar'n som whipet dere...
DaXoN Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 ._. Det er krig for faen. Alliance skal dø, og dere har akkurat gitt meg 2 gode ideer for å fucke totalt opp for alliance på min jeg-hate-60-warrioren-serveren min. Horde, mazrigos, tell neste kazzak raid please. Eller summon, så skal jeg få med noen guildees fra PvP guilden min der. Jeg sier KRIG, KRIG mot the evil alliance!! 7044096[/snapback] hehe enig der, teit at noen bosser = banning selv om jeg skjønner det litt jo
neoman Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 personlig syns jeg det direkte idiotisk og øddelegge så mye for en gruppe personer som prøver s¨hardt. men angånde denne hunter epic questen som ble nevt. blizzard kunne eventuelt bare gjort det sånn att spilleren ikke kunne blitt rørt av andre spillere mens den sloss mot demonen. akuratt som i dueler. det og permbanna folk pga ganking corpse camping osv. er idioti, men camming derimot er ett godt argument til og banne folk , det suger virkerlig spillegleden ut av folk.
ugotabanana Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Skyll på deg selv, dra til en PvE server du.
Bredoc Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Opplevde masse sånn dritt som det her før på pvp realm. Reroll pve så er det slutt på problemet, være er det faktisk ikke.
John Keats Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Hehe PvP-server Kan ikke bli bannet for å ødelegge for folk nei.. Eneste er om du ødelegger for en hunter som gjør questet når du er samme fraksjon som huntere. altså om en Horde-hunter driver med questet og en alliance hunter ødelegger, skjer det ikke noe. Samme med Kazzak.. Vi ble ganka mens vi holdt på med Kazzak, sjekka opp rundt litt policy's osv, men de hadde lov til det.
Roberticus Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Haha! Synes det var utrolig bra gjort av 1 mage å ødelegge en summon for et helt raid da. Når man spiller på en PvP server så må man tåle såpass. Helt sikkert surt å oppleve det, men sånt må du bare regne med. Vi hadde forøvrig en knallbra hendelse for et halvår siden da en horde rogue klarte å tagge Azuregos rett før Holy Warriors (alliance guild) hoppet på. Det endte med at Holy Warriors drepte Azuregos bare for å finne ut at horde roguen stakk av med all looten. Da var det mange som koste seg stort over at Holy Warriors tabbet seg ut.
DaXoN Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Haha! Synes det var utrolig bra gjort av 1 mage å ødelegge en summon for et helt raid da. Når man spiller på en PvP server så må man tåle såpass. Helt sikkert surt å oppleve det, men sånt må du bare regne med. Vi hadde forøvrig en knallbra hendelse for et halvår siden da en horde rogue klarte å tagge Azuregos rett før Holy Warriors (alliance guild) hoppet på. Det endte med at Holy Warriors drepte Azuregos bare for å finne ut at horde roguen stakk av med all looten. Da var det mange som koste seg stort over at Holy Warriors tabbet seg ut. 7046028[/snapback] hehe den suger litt ja :=) men over til noe annet hvordan kan det koste dere 300g og summone bossen? det er bossen i silith dere snakker om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå