mermaidman Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jeg har prøvd å installere battlefield 2142 og avinstallert det flere ganger men hver gang jeg prøver å starte spillet kommer denne erroren: *Finner ikke komponent* Battlefield2142.exe (eller ka enn den het) finner ikke "d3dx9_29dll" Noen som kan hjelpe meg med problemet, har gjerne lyst til å prøve demoen før spillet kommer ut. Endret 9. oktober 2006 av mermaidman
ErikBlodøks Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Det jeg prøver å gjøre når slike situasjoner oppstår så søker jeg etter den filen på "Søk". Finner jeg den, så kopierer jeg den og legger den i mappa hvor den skal være i spillet. Det har funket før for meg.
mermaidman Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 Tusen takk skall prøve det om et par sekunder! Kommer straks tilbake med oppdateringer
ErikBlodøks Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Btw, du har laget tråden din i feil seksjon..
mermaidman Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 (endret) la merke til det no hehe, vel døkte gjennom pc-en men fant ikke filen, skal prøve å søke på google og laste ned filen da kanskje, eller bare last ned demoen fra en annen plass men det kommer til å ta en halvtime eller to. Edit: ja fant ut av det no, vet ikke kordan æ skal installere den da. Det var en form for Directx (nyeste) som tydeligvis var til nyere spill som battlefield 2142. Endret 9. oktober 2006 av mermaidman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå