danno_O Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Som spurt i emnetittelen, blir det slutt på månedsavgift når BC kommer?
DirtyBit Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Som spurt i emnetittelen, blir det slutt på månedsavgift når BC kommer? 7037001[/snapback] nei, blir den samme prisen du betaler for wow nå.. du bare legger til content som en patch. altså du betaler ikke for orginal wow og bc men en felles sum (88kr?) i mnd
Hel Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Må tilstå at jeg ikke har fulgt med så nøye, men trodde expansion kom som egen cd i butikken. Det er slik det pleier å være med expansions. Har sluttet å spille, så kan jo være noe jeg har gått glipp av
AndyG Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Altså, du betaler en engangsum for å kjøpe Burning Crusade på cd/dvd e.l. (blizzard sier de ikke har bestemt seg for om de vil la oss kjøpe og laste ned over nett). Du vil måtte betale den faste summen i måneden, men den vil ikke endre seg enten du kjøper BC eller ikke.
efikkan Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Etter det jeg har hørt vil BC koste rundt 300 kr, og månedsprisen blir som før (som andre har sagt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå