Gå til innhold

Hvor lang tid skal det gå før de leverer?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg trenger litt hjelp av de som har peiling på hvor lang tid elektrokjeder har på seg til å levere bestilte varer?

Jeg bestilte en laptop hos expert for en god stund siden siden, og fikk beskjed om at den bare måtte sendes fra lageret.

Når det hadde gått en stund og de ikke ringte gikk jeg tilbake, fikk jeg beskjed om at de hadde leveringsproblemer og at de skulle få den i løpet av uke 38. Da jeg på slutten av uke 38 kom tilbake sa de at det var produksjonsproblemer, og at jeg skulle få pc'en første uka i oktober. På lørdag 7. dro jeg til expert, og da fikk jeg beskjed om at de skulle ringe lageret å høre når den kom, men siden jeg kom på en lørdag var lageret stengt og de måtte vente til i dag med å ringe.

 

Jeg har ikke betalt for pc'en og heller ikke skrevet en bindende avtale om å kjøpe pc'en, jeg står bare på venteliste for å kjøpe denne laptopen.

 

Hva i all verden skal jeg gjøre? Er det noe jeg kan si slik at de skjønner at de ikke kan love meg gull og grønne skoger, eller skal jeg bare godta dette? Kan jeg kreve avslag i prisen eller noe slikt?

 

Jeg kan ikke kjøpe pc'en et annet sted, siden jeg ikke har pc som jeg kan bestille over nett med, og jeg har ikke peiling på hvor ellers jeg kan kjøpe data billigere i med like eller bedre spesifikasjoner.

 

Dette er så irriterende!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke vil ha varen, så er det bare å benytte seg av angreretten - ihvertfall når varen ikke er levert.

 

http://forbrukerportalen.no/site_search?qu...utf-8=angrerett

 

Det burde ikke være så vanskelig å få tilgang til PC så du kan få sjekket ut gode tilbud på PC. Det er jo PC'er overalt for tiden, biblioteket, internet-cafeer, skoler osvosv.

 

PS: Du fikk jo tilgang til nettet så lenge du fikk skrevet denne meldingen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...