vorlonz Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Hei! Jeg har en Mazda RX-8 som jeg har lyst til å bytte farge på. Den er nå titanium sølv, men vil gjerne ha den i svart sånn at jeg kan matche den med svarte felger . Er det noen som vet om billig lakkering i Oslo/Romerike området, ev Svinesund ol? Har også noen småbulker på hjulbuen og nederst på døra som må rettes i tillegg(en dust som har stått å sparket i bilen min ). Ev forslag til svarte felger? Har sett litt på 19 " Volk SF racing. Håper på noe svar Endret 9. oktober 2006 av vorlonz
CrazyEagle Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Hei! Jeg har en Mazda RX-8 som jeg har lyst til å bytte farge på. Den er nå titanium sølv, men vil gjerne ha den i svart sånn at jeg kan matche den med svarte felger . Er det noen som vet om billig lakkering i Oslo/Romerike området, ev Svinesund ol? Har også noen småbulker på hjulbuen og nederst på døra som må rettes i tillegg(en dust som har stått å sparket i bilen min ). Ev forslag til svarte felger? Har sett litt på 19 " Volk SF racing. Håper på noe svar 7031977[/snapback] Hei, jeg vet ikke om noen billige omlakkeringer i oslo\romerriket, men hvis du vet hvem han dusten som sparka til bilen din er, burde du faen meg anmelde han og få han til å betale for det! Man sparker ikke til en så fin bil
danny123 Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Hei! Jeg har en Mazda RX-8 Ev forslag til svarte felger? Har sett litt på 19 " Volk SF racing. Håper på noe svar 7031977[/snapback] hei, jeg ser litt etter svarte felger selv og da fant jeg noen fete på wolfrace.no wolfrace urban felger. sjekk ut de:) Endret 26. oktober 2006 av danny123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå