Gå til innhold

hoppe rett i naxx ved lvl 60 ding

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvorfor ta ZG/AQ20 når man er kledd i epix? Det dropper jo stort sett bare blått der.. Noe på høyde med MC utstyr, men ikke så mye.. Seff enchants, og mulig trinket for "teh trinket mages"

Når en leser denne tråden virker det som folk har blitt redd for å muligens kanskje ha en liten sjangs for å whipe. skal bil godt når TBC kommer ut og vi kan igjen begynne og gjøre instancer med det level og utstyr som er ment. :D

On topic. Men å ta Nax i grønt er vel litt drøyt. Ikke at det ikke går, viss de resterende 39 klarer det alene, men det blir ikke mye hjelp ideg.

7046590[/snapback]

Fleste u guilden vår gjøre på grunn av awards med CC, Masse rep å hente i AQ20.

For min sin del trenger jeg f.eks mats til Ring of the gathering storms/ Cloak of the gathering storms, som dropper i AQ20.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja eneste grunnen til at jeg er i AQ er jo egentlig rep med CC og dem tinga man trenger for å skaffe seg epic dps warrior gear fra CC. Den epic kappen man får på revered er sinnsykt bra for en dps warrior. Og jeg har fikset meg den vansekligste delen herfra. Nå mangler det bare revered rep i CC og å gå til innkjøp av noen scarabs så er kappen min.

ZG er egentlig samme opplegg

Men on-topic: Å hoppe rett i nax ved lvl 60 ding er bare idiotisk. Skaper bare bry for dem andre som er med.

Skrevet
Men on-topic: Å hoppe rett i nax ved lvl 60 ding er bare idiotisk. Skaper bare bry for dem andre som er med.

7047040[/snapback]

Og dette har du peiling på?

Jeg var med i Naxx med greenies. Men en som kan spille er mer verdt en en idiot i full epex... Mange bosser der det er bedre å ha med seg en god spiller i greens enn en dårlig en i bra gear. Som f.eks på Anub. Idioter står somregel for nærme og blir drept slik at det spawner scarabs som gjør det vanskeligere for raidet

Skrevet

Greit nok at du kan taktikken, men hva hjelper det når du ikke tilfører raidet noe som helst? I greens har du -ikke- dps nok til Naxxramas, du har ikke nok mana regen / +heal til å være healer i de fleste fightsene med høy intensivitet og du har ikke bra nok gear til å tanke som warrior uten å bli oneshotta, så hva er vitsen?

Skrevet

Jeg er seff helt enig at det ikke er lurt å ha med greenies i Naxx.

Men jeg skifta main og skal være raidmember derfor får jeg bli med på alle raids for å bli geara opp fortest mulig.

Og når det gjelder dps så har jeg outdps'a andre warlocks i full tier 2 på f.eks instructor fighten... men det er fordi dem har vært så nubbs at dem ikke har klart å komme seg ut av den shouten hans:p

Skrevet
Og dette har du peiling på?

Jeg var med i Naxx med greenies. Men en som kan spille er mer verdt en en idiot i full epex... Mange bosser der det er bedre å ha med seg en god spiller i greens enn en dårlig en i bra gear. Som f.eks på Anub. Idioter står somregel for nærme og blir drept slik at det spawner scarabs som gjør det vanskeligere for raidet

Vel...det blir vanskelig å disktutere når man sammenligner greens med folk som ikke kan spille. For det er liksom ikke det som er poenget.

Skrevet

før gjorde folk ikke Ony uten alle 40 man. før disbanded man raid om man var 39 i MC. før køddet folk om å ta BWL med bluegear. nå løper man rundt i AQ40 med grønn naturres gear. Etterhvert blir enhver instance en rutine og da åpner mulighetene seg. jeg ser får meg at i allefall en lvl 65 kan løpe i naxx med grønt ;) ting forandrer seg er det vel jeg prøver å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...