Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Astma? Stort eller lite problem?


Orgalp

Anbefalte innlegg

Forumet her er jo ganske stort, så antagleg så er det ein del som har astma her. Hadde vore artig å høyre andre sine erfaringar, og korleis dei som har blitt friske har blitt det osv. Lagar denne posten sidan eg generellt sett har fått veldig lite informasjon om astma, om kva det eigentleg er og korleis ein skal kunne leve med det på best mogleg måte. Har leite ein del på nettet, men der er informasjonen ganske tynn, og legar har aldri gitt meg skikkelig utfyllande informasjon. Dei skriv ut ein resept og er ferdige med det.

 

For meg varierar plagene veldig. Nokre gongar er det til dømes umogleg å trene utan at astmaen bremsar opp heile systemet, mens andre gongjer merkar eg ikkje noko til det. Det kjipe er at eg ikkje har noko som helst aning på kva som gjer det. Er det støv? Kald luft? Ligg det i psyken? Har eg berre "normalt" dårleg kondis?

 

Diskuter. Kan som sagt vere artig å høyre andre sine erfaringar med astma. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du fått diagnosen Astma hos legen eller mener du selv at du har det pga tung pust? Mange andre sykdommer gir deg samme bivirkninger (Kronisk bronkitt, emfysem etc)

 

Selv har jeg fått mistanke om Astma pga merkelige lyder samt pustebesvær etter kondisjonstrening. Fikk testet meg på helsesenteret men prøvene var negative. Fortsatt tror legen det kan være snakk om Astma som utløses gjennom anstrengelse altså en rimelig skjelden type. Med andre ord er jeg veldig uheldig som får dette i en alder av 17 år (Normalt for man dette i tidlig alder)

Lenke til kommentar

Har fått diagnosen av lege ja, men har aldri sjekka spesifikt etter andre alternativ heller. Men om legane seier eg har astma så får eg vel tru eg har det...

 

Selv har jeg fått mistanke om Astma pga merkelige lyder samt pustebesvær etter kondisjonstrening. Fikk testet meg på helsesenteret men prøvene var negative. Fortsatt tror legen det kan være snakk om Astma som utløses gjennom anstrengelse altså en rimelig skjelden type. Med andre ord er jeg veldig uheldig som får dette i en alder av 17 år (Normalt for man dette i tidlig alder)

 

 

Hmm. Eg har alltid fått for meg at astma gir permanent pustebesvær/nedsatt pust, og at eit såkalt "astma-anfall" er ei forverring over ei begrensa tidsperiode. Men kva veit eg?. I og med at prøvene dine var negative skulle ein tru at astma ikkje er permanent, sidan symptoma/problema berre oppstår når du er fysisk aktiv. (Eller blir påvirka allergisk av pollen/støv osv. Veit ikkje om du er allergisk i tillegg.) Om det er astma i det heile tatt da som forårsakar problema for deg da.

Endret av Orgalp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...