Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen tips på hvordan jeg kan trimme scootern?


feilruf

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg har en Peugeot SpeedFight2 WRC 307 2006 modell som jeg tenkte å få litt mer effekt av;)

 

Tingen er at jeg gidder ikke bytte potte, og gidder heller ikke kutte i potta.

 

Det er nemmlig ikke noen plombe i potta! Jeg skrudde ut hele, men fant ingen plombe. Men en slags "blindtarm" som stikker ut et lite stykke innpå potta. Denne gidder jeg ikke kappe av for å få mer effekt.

 

Vet dere om noen annet jeg kan gjøre for å få den til å gå bedre?

Endret av feilruf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg anbefaler på det sterkeste å kjøpe effektannlegg. Du kan seff kjøpe ny sylinder, veiv, osv. osv. Men det koster jo som faen.

 

Ellers kan du kjøpe N20. aka. NOS(det er en produsent vel og merke!). Men da bør du få ny veiv og fjerne turtallsperra. Det hjelper opp til 35%. Men 35% av lite er nesten ingen ting. Ny potte ftw!

7027205[/snapback]

 

 

Ja vi får se da;)

men takk takk

Lenke til kommentar

Hva med å ta ut plomba i variatoren? Det er en liten ring som sitter et sted bak det dekselet ved bakhjulet. De jeg kjenner som har scooter har gjort det og da gjør den 70-80 ;)

 

Og hvis du ikke engang gidder å bytte potte kan du bare drite i å trimme, den går ikke fortere bare ved å knipse fingrene vettu

Endret av Impetus.
Lenke til kommentar
Hva med å ta ut plomba i variatoren? Det er en liten ring som sitter et sted bak det dekselet ved bakhjulet. De jeg kjenner som har scooter har gjort det og da gjør den 70-80 ;)

 

Og hvis du ikke engang gidder å bytte potte kan du bare drite i å trimme, den går ikke fortere bare ved å knipse fingrene vettu

7028208[/snapback]

 

 

Nei, men ikke sant vi prøvde å gjøre det du sier der, men fant den ikke! :ohmy:

Men har hørt hvis jeg bytter fjerer så skal det gå bedre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...