Bendorama Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 noen som vet hvordan jeg får BF2 til å virke på Vista RC2(virka fint på RC1) jeg klikker på bf2 ikone så kommer bf2 logon skjermen, men når den forsviner så blir det svart skjerm i 1-2sec, men så går jeg rett til skrivebordet igjen, asså får ikke starte det opp :@
fettgnomen Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har nesten samme problem, men jeg kommer litt lenger inn i spillet. Det er når jeg skal joine en server at jeg blir slengt rett ut i desktop! Jeg bruker RC 1 da..
Bendorama Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har nesten samme problem, men jeg kommer litt lenger inn i spillet. Det er når jeg skal joine en server at jeg blir slengt rett ut i desktop! Jeg bruker RC 1 da.. 7028623[/snapback] du må høyre klikke på bf2 icone så si at det skal kjøres som Admin, da VIRKER det helt fint på RC1
fettgnomen Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har nesten samme problem, men jeg kommer litt lenger inn i spillet. Det er når jeg skal joine en server at jeg blir slengt rett ut i desktop! Jeg bruker RC 1 da.. 7028623[/snapback] du må høyre klikke på bf2 icone så si at det skal kjøres som Admin, da VIRKER det helt fint på RC1 7029406[/snapback] Da prøver jeg det! Men litt OT: Hva er forskjellen mellom RC 1 og RC 2?
Bendorama Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jeg har nesten samme problem, men jeg kommer litt lenger inn i spillet. Det er når jeg skal joine en server at jeg blir slengt rett ut i desktop! Jeg bruker RC 1 da.. 7028623[/snapback] du må høyre klikke på bf2 icone så si at det skal kjøres som Admin, da VIRKER det helt fint på RC1 7029406[/snapback] Da prøver jeg det! Men litt OT: Hva er forskjellen mellom RC 1 og RC 2? 7029546[/snapback] Svært litte, noen bug er reperert på RC2, men jeg syntes RC2 var BAD, så jeg ble lei av at VISTA gjør spillene dine 10-15%slower så jeg gikk tilbake til XP:D:D Endret 8. oktober 2006 av NadaX7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå