Gå til innhold

hjelp BF2 på RC2

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvordan jeg får BF2 til å virke på Vista RC2(virka fint på RC1)

jeg klikker på bf2 ikone så kommer bf2 logon skjermen, men når den forsviner så blir det svart skjerm i 1-2sec, men så går jeg rett til skrivebordet igjen, asså får ikke starte det opp :@

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nesten samme problem, men jeg kommer litt lenger inn i spillet. Det er når jeg skal joine en server at jeg blir slengt rett ut i desktop!

Jeg bruker RC 1 da..

Skrevet
Jeg har nesten samme problem, men jeg kommer litt lenger inn i spillet. Det er når jeg skal joine en server at jeg blir slengt rett ut i desktop!

Jeg bruker RC 1 da..

7028623[/snapback]

du må høyre klikke på bf2 icone så si at det skal kjøres som Admin, da VIRKER det helt fint på RC1 :D

Skrevet

Jeg bruker RC 1 da..

7028623[/snapback]

du må høyre klikke på bf2 icone så si at det skal kjøres som Admin, da VIRKER det helt fint på RC1 :D

7029406[/snapback]

Da prøver jeg det! :thumbup:

Men litt OT: Hva er forskjellen mellom RC 1 og RC 2?

Skrevet (endret)

Jeg bruker RC 1 da..

7028623[/snapback]

7029406[/snapback]

Da prøver jeg det! :thumbup:

Men litt OT: Hva er forskjellen mellom RC 1 og RC 2?

7029546[/snapback]

Svært litte, noen bug er reperert på RC2, men jeg syntes RC2 var BAD, så jeg ble lei av at VISTA gjør spillene dine 10-15%slower så jeg gikk tilbake til XP:D:D

Endret av NadaX7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...