Gå til innhold

Frustrerende problem med xbox360 LIVE


SvennAndre

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har hatt min xbox 360 i litt over ei uke og se bort fra problemer i starten med tv-en og nettverkstrøbbel har jeg endelig fått det til å funke.

 

Etterhvert fikk jeg til NIC via, han jeg deler leil. med, sin bærbare. Greit det funka fint. Så jeg skaffa meg et ekstra nettverkskort til min stasjonære, satte opp NIC og voila, funker. Meeeen ikke helt. Jeg får til å koble meg til Xbox Live, kan chatte med folk over mikrofon, sende meldinger, se alt av innhold på marketplace men ikke faen om jeg får lasta ned noe som helst. Når jeg starter en download, hopper den med en gang på 1% og står der i 15sek før jeg får en error som gir denne status koden: 80070003. Jeg har googlet den status koden og får bare svar om folk som får den erroren med en full harddisk. Men jeg hadde jo 9GB ledig og prøvde å laste ned 500MB stuff? Vel vel, jeg prøver å formatere og sletter alt på disken som jeg fikk lasta ned via den første NIC koblingen i laptopen, og prøver. Men nei, til ingen nytte. Da hadde jeg hvertfall et par demoer, men nå sitter jeg her og har en stor hvit brevpresse som lyser.

 

Jeg har åpnet alle porter i ruteren, har gitt ruteren ny FW(direkte kobling til ruteren ville jo såklart ikke funke, derfor NIC), formatert xbox harddisken, prøvd å lage ny brukerkonto på xbox live, prøv å laste ned forskjellige ting(filmer på 20mb til demoer på 1GB), kjørt sånn cache delete, men alt det til ingen nytte.

 

Har snakket med xbox support, de som gav meg ideen om å lage ny brukerkonto, og jeg måtte ringe tilbake om det ikke gikk. Etter det har jeg ikke kommet igjennom. Har lagt igjen navn og nummer 2 ganger, men ikke hørt noe enda.

 

På Xbox live connect testen får jeg passed på alle og NAT på open.

 

Noen glupe hoder som har noen flere ideer?

 

Liten update; Installerte Windows vista RC1 just for fun, og nA ser det ut til A virke. Rart problem, men trenger ikke hjelp enda hvertfall.

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...