Gå til innhold

hacked.. ferdig med wow?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja da var alle wow spillere`s maraeritt skjedd med meg.. logget meg inn i dag og eneste jeg hadde var 5 chars med navnene you, got, mugged, unlucky, hahahaha...

det jeg hadde på min konto var en lvl 25 warlock, 34 priest, 33 warrior, 43 hunter, 46 mage og min main 60 druid.. Sendte ticket til gm og spurte om dem har record over min konto og hvilke chars som var på den.. Men tviler igrunn på at det er noen kjangs for at jeg får igjen noen chars.. eller va tror dere?

Faen altså!! :thumbdown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om jeg får tilbake chars uten gear er det like godt og bare slutte.. har ikke ork til og farme opp samme utstyret en gang til.... var ikke super epic gear men tar lang nokk tid å farme opp zg gear om man ikke har tid til og spille hver dag lissom :(

Skrevet

tror dere jeg får tilbake alle chars? eller bare min lvl 60? har lagt en god del tid i alts med lissom så er drit kjipt om jeg mister alle dem :(

Skrevet

ok da får jeg spørre en gm i morra... håper jeg får tilbake alt slik det var.. utrolig kjipt om jeg ikke får det... får bare krysse fingrene... :nei:

Skrevet

Og om ikke, så er det vel en fin mulighet til å starte helt på nytt? 8)

Shardet presten min for en god stund siden, mistet godt over et års spilletid, masse rep, oppskrifter, 7/8 transcendence, gear verdt et par tusen gull og alt i alt veldig mye arbeid. Føltes veldig godt.

Helt til jeg for et par dager siden begynte å spille med broren min igjen, og rerollet alliance. Foreløpig level 30 hunter :)

Skrevet

Har selv fådd tilbake en char, med gear på. Skjønne ikke hvor folk henter det "du får den tilbake uten gear"??

Skrevet
Har selv fådd tilbake en char, med gear på. Skjønne ikke hvor folk henter det "du får den tilbake uten gear"??

7024411[/snapback]

Vi hører det av det som kanskje ikke fikk gearet sitt tilbake? :ermm:

7024424[/snapback]

Hvordan at noen får med gear og noen ikke skal få med gear på?

Skrevet

La oss f eks si at den som hacka kontoen din sharda alt av gear som var på dine chars.. Når da blizz gjennoppretter de slettede chars så vil de være i samme stand som da de ble slettet. uten gear mao.

Men om du sletter de selv, med alt av gear på, og sender en ticket til GM hvor du forklarer at du vil ha de tilbake. Så vil de være i samme stand som når de ble slettet. alt av gear, gull items osv vil være der.

Men er ikke alltid man får tilbake chars som blir slettet.. Jeg sletta for en tid tilbake alt av chars som jeg hadde på kontoen min, men når jeg sendte ticket til GM så hadde de blitt flusha fra databasen og det var ikke noe blizz kunne gjøre. Var ikke gått mer en 24 timer siden jeg sletta de heller.

Alt jeg fikk tilbake var en lvl 1 Sparegris char.

Skrevet (endret)

Det er ikke ALLE som får chars med gear tilbake.

2 stk i guilden min ble hakka, de vil ikke få alt gear tilbake. (de hadde full t1)

De sitter nå med diverse T 0.5 gear, og kommer til å slutte.

Dersom jeg blir hakka, så slutter jeg kort og godt.

Noen som har prøvd "i hate keyloggers" programmet forresten.?

http://www.dewasoft.com/privacy/kldetector.htm

??

Endret av vetle
Skrevet
La oss f eks si at den som hacka kontoen din sharda alt av gear som var på dine chars.. Når da blizz gjennoppretter de slettede chars så vil de være i samme stand som da de ble slettet. uten gear mao.

Men om du sletter de selv, med alt av gear på, og sender en ticket til GM hvor du forklarer at du vil ha de tilbake. Så vil de være i samme stand som når de ble slettet. alt av gear, gull items osv vil være der.

7024729[/snapback]

Høres mest logisk ut her :thumbup:

Skrevet

Alle char med dissenchanta gear, får du tilbake naken.

Gear som ikke ble dissenchanta, får du tilbake.

Gear som er blitt dissenchanta, kan bli restored. Du må da snakke med en gm, fortelle han hva slags dritt du hadde, eventuelt supplere med reagents eller glods.

Ivertfall det som skjedde med meg, men jeg deleta mainen min da, dissenchanta, deleta. Måtte gi tilbake nexus krystaller tilsvarende det gearet jeg hadde, for å få det tilbake.

Inflasjon er vell stikkordet her? Største grunnent til at det som blir haxxored ikke får tilbake tinga sine.

Skrevet

noe lignende skjedde med meg. du får det nok tilbake tror jeg. forklar det grunding og mas til du får det som du vil. men det kan nok ta alt fra 1 uke til en måned.

Skrevet
Noen som har prøvd "i hate keyloggers" programmet forresten.?

http://www.dewasoft.com/privacy/kldetector.htm

??

7024825[/snapback]

Og dette funker? Begynner å bli litt paranoid for min karakter. :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...