Tinkerer Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Greetings! Problemet mitt er følgende: Hver gang jeg prøver å brenne noe på CD/DVD får jeg følgende feilmelding: "cannot perform endtrack". Jeg får den samme feilmeldingen på alle mine tre DVD brennere (forskjellige modeller). Har prøvd dem på forskjellige pc'er. Bruker ellers Nero programvare til brenning. Noen som kjenner til problemet og har noen tips? I'd appreciate it
Brian Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Greetings! Problemet mitt er følgende: Hver gang jeg prøver å brenne noe på CD/DVD får jeg følgende feilmelding: "cannot perform endtrack". Jeg får den samme feilmeldingen på alle mine tre DVD brennere (forskjellige modeller). Har prøvd dem på forskjellige pc'er. Bruker ellers Nero programvare til brenning. Noen som kjenner til problemet og har noen tips? I'd appreciate it 7021750[/snapback] jeg har aldri vært borti dette problemet, men fant denne siden der det står noe om dette problemet LINK
Tinkerer Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Takk for tipset:) Det kan være noe der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå