Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problem med å sette opp Belkin Router...


Anbefalte innlegg

Pappa har kjøpt en router som heter Belkin High speed mode wireless G router. 125 highspeed mode. 2.4 ghz wireless (fant ikke noe nr eller noe på routeren..)

 

men det er ikke så lett å få satt den opp.. har prøvd å sette den opp med cd som følger med.. alt går greit og vi lager til passord osv.. når den er "installert" så får vi den (av og til) opp på listen over trådløse nettverk.. men når vi skal skrive inn passordet så står det bare "henter nettverksadresse" noe lenger kommer den ikke....

 

Vi klarte å komme oss inn på den for et par dager siden, men hadde store problem med at nettet hoppa av og på hele tiden.. (kan dette ha noe med at det er andre åpne nettverk i nabolaget og at pcen prøver å koble seg på de? kan dette ungås på noen måte?

 

 

Håper noen har noen gode tips til kordan vi kan sette opp dette..

 

det er 2 pcer som skal kobles opp mot routeren. trådløst..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problem da jeg skulle sette opp min router. (ikke samme type) Det jeg måtte gjøre var å høyreklikke på det trådløse nettverksikonet og så velge reparer. det fungerte for meg. Ellers så kan du prøve å ta ut strømmen til modemet og ruteren i ca. 30sek. Hvorfor dette hjelper vet jeg ikke, men det har hjulpet meg noen ganger det også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...