Gå til innhold

Laste ned exe med activex control


Anbefalte innlegg

Tja, vet ikke jeg, fordi koden ser ok ut den, men har du gjort test.exe om til test.txt, og ligger test.txt og cab-fila rett på wwwroot sammen med htm-fila? Ellers kan det jo være sikkerheten på maskina som alt i alt er satt for høyt slik at ocx-fila automatisk blir blokkert. Du kan jo prøve å dekaktivere brannmur of antivirus samt at du klikker/dobbelklikker på ocx-fila der den eventuelt kommer på websida.

 

Forøvrig, funker hei.ocx når du bruker den i et vanlig vb prosjekt? Husk at for å gjøre dett må du først registrere hei.ocx med regsvr32.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, vet ikke jeg, fordi koden ser ok ut den, men har du gjort test.exe om til test.txt, og ligger test.txt og cab-fila rett på wwwroot sammen med htm-fila? Ellers kan det jo være sikkerheten på maskina som alt i alt er satt for høyt slik at ocx-fila automatisk blir blokkert. Du kan jo prøve å dekaktivere brannmur of antivirus samt at du klikker/dobbelklikker på ocx-fila der den eventuelt kommer på websida.

 

Forøvrig, funker hei.ocx når du bruker den i et vanlig vb prosjekt? Husk at for å gjøre dett må du først registrere hei.ocx med regsvr32.

7068573[/snapback]

 

Alle filene ligger i root på webservern min, firewall/antivirus er av, jeg registrerte fila med regsvr32(jeg trenger ingen spesielle parametere her? Jeg bare skrev filnavnet med bane etter resvr32.)

Funker ikke, prøvde å klikke på kontrollen, skjer ingen ting, ikke når jeg kjører den i vb heller. :hmm:

Generell windows sikkerhet som ødelegger?

Kan prøve å installere windows 98 og kjøre den på gamle IE, der går jo alt rett igjennom :!: , Hvis du ikke ser noe feil jeg har gjort?

Endret av Met_Fredrik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...