pongo2k Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Heisann, er ny i sjappa her så vet ikke helt om dette blir rette plassen, men jeg fyrer løs. Kjøpte meg Hitman Blood Money her om dagen, installerte spillet, starta det, og etter introvideoen så blir spilla avslutta, og jeg ender opp i windows=( Har lasta ned nyeste driver til skjermkort og nyeste direktx, men det hjelper ikke... Så lurer på om det er skjermkortet eller en annen HW feil som driver å lager kuk i computer'n... Maskina består av følgende: Intel P4 2,4GHz G-Force 4 Ti4600 Sound Blaster live! 24bit 1gb ram Noen som kan tenke seg hvor problemet ligger? På forhånd, takk for alle svar:D Endret 6. oktober 2006 av pongo2k
Knarke Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Om jeg husker riktig har hitmanspillene et eget forum på nett. Det ville kanskje vært en idé å titte litt rundt der.
tommen_h Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) kan være at skjermkortet ditt e så utdatert at spillet ikke støtter det Endret 6. oktober 2006 av tommen_h
persistent Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Er nok skjermkortet ditt ja. Sakset dette fra Battlefield.no Minimum Specifications: Operating system: Microsoft Windows 2000/ Microsoft Windows XP (admin rights required) 95/98/ME/NT not supported. CPU: Pentium 4 1.5GHz or Athlon XP equivalent RAM: 512MB system Memory GRAPHICS: Direct3D 9 compliant cards supporting pixel shader 2.0 (nVidia GeForce FX or ATi Radeon 9500) SOUND: Direct X compatible sound card OPTICAL DRIVE: DVD-ROM drive HARD DRIVE: 5GB Free Space INPUT DEVICES: Keyboard and mouse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå