-Shaq- Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Bakhjulet er løst nå, men hvordan får jeg vist hva som er på arket ? 7014536[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Bruk lighteren
TeggY Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Bakhjulet er løst nå, men hvordan får jeg vist hva som er på arket ? 7014536[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Du må tenne på det med lightern.
Lightningwolf Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ser nesten ut som du skal heise sykkelen opp på hankene
TeggY Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Ser nesten ut som du skal heise sykkelen opp på hankene 7014555[/snapback] Nei. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Speilet skal henge på hankene, og det står noe på innsiden av sykkeln, som du må bruke speilet til å se. Men jeg klarer ikke å tyde hva som står.
SCV Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 jeg frykter koda til den store stygge døra har noe med det bladet som ligger på bordet og gjøre for der er en del tall, har prøvd utallige kominasjoner nå men blir ikke klokere.
TeggY Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 jeg frykter koda til den store stygge døra har noe med det bladet som ligger på bordet og gjøre for der er en del tall, har prøvd utallige kominasjoner nå men blir ikke klokere. 7014572[/snapback] Enten det eller det som står på sykkeln..
-Tori- Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 SCV, hehe, det har jeg også prøvd. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Finner fortsatt ikke ut hva som står på innsiden av sykkelen.
Lungemannen Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Lekesykkelen kjørte fra meg, og nå finner jeg den ikke igjen. =(
-Tori- Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Lekesykkelen kjørte fra meg, og nå finner jeg den ikke igjen. =( 7014605[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Bak bakdekket.
SCV Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 ja, men jeg forstå ikke hva som står der, det ser som sagt ut som et dårlig digitalt 50 tall...
TeggY Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Lekesykkelen kjørte fra meg, og nå finner jeg den ikke igjen. =( 7014605[/snapback] Hahaha. Vet ikke hvorfor, men det var så bra at det blir materiale i signatur en stund framover. Finner ikke noe speil jeg 7014626[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Bak stolen ved pc-en.
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) .. Endret 4. januar 2016 av Slettet-v6cLnSOv3V
C-angel Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hvordan finne koden til døra! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ta en titt ved dekket forran etter at du har sett i speilet, koble tegnene sammen og du har koden
-Tori- Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Hvordan finne koden til døra! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ta en titt ved dekket forran etter at du har sett i speilet, koble tegnene sammen og du har koden 7014704[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Klarer ikke å se hva som står på dekket, eller jeg klarer ikke å koble de sammen på noen fornuftig måte. Endret 6. oktober 2006 av -Tori-
Saddlefall Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Hvordan finne koden til døra! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Ta en titt ved dekket forran etter at du har sett i speilet, koble tegnene sammen og du har koden 7014704[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Klarer ikke å se hva som står på dekket, eller jeg klarer ikke å koble de sammen på noen fornuftig måte. 7014744[/snapback] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Trykk på golvet ved framdekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå