Gå til innhold

Burning Crusade Collectors Edition

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Oj, oj, 24 november kan kanskje stemme :O

Siterer en kar i guilden som påstår kompisen jobber hos blizzard.

Oh and the current proffesional guess on release date seems to be 17th-23rd November. 23rd November being the most probable, exactly 2 years after US release of WoW and the beginning of thanksgiving, when all the shoppers go crazy for christmas.

24.11 ser ikke urealistisk ut. Og hvis betaen kun skal vare 2 uker, som noen her mente, virker det enda mer sannsynlig! *glede seg*

Bare jeg som har lagt merke til at CE kommer først 24/11, 23 dager etter release? Står nevnt både på Platekompaniet og Megastore  :cry:  :cry: Håper det er bare jeg som tar feil

7016588[/snapback]

Hvor har du sett at release er 1.11 ?

Endret av AndyG
Skrevet

Hmmm, mener å ha lest det på WoW Europe par dager siden, men når jeg sjekket nå nettop, fant jeg det ikke, så må ha vært jeg som drømte meg litt vekk :blush::p

Sorry for den tabben der :p

• 2 uker senere...
Skrevet

Var på EB Games i dag, og fyren der sa at de ikke fikk lov til å ta forhåndsbestilling på BC CE, men en venn av meg i England jobber for GAME (samme kjede egentlig) sa at de fikk lov. Noen som kan opplyse meg litt?

Skrevet
Var på EB Games i dag, og fyren der sa at de ikke fikk lov til å ta forhåndsbestilling på BC CE, men en venn av meg i England jobber for GAME (samme kjede egentlig) sa at de fikk lov. Noen som kan opplyse meg litt?

7088942[/snapback]

GAME tar over spiderman nå, eller de har kjøpt opp spiderman, og de holder på å gjøre om butikkene rundt om i landet..

Skrevet
tror jeg har lest 1.11 på noen nettbutikker hist og her, men så igjen. jeg har også lest 13.10 og 31.12, så hvor pålitelig det er, vet jeg ikke helt :p

*bestille*

7016929[/snapback]

De er like pålitelige som om jeg nå plutselig sier "spillet kommer 26. Juli 2007"...

Ville du ha sitert meg og prøvd og overbevist andre om at jeg har rett?

Butikkene gjetter villt, ingen vet når spillet kommer enda.

Skrevet (endret)

7088942[/snapback]

Jeg fikk også samme beskjed idag. Ble litt pissed for å si det sånn. Jeg betalte 500,- i depositum i januar (bestilte for en gjeng kompiser), og jeg endret forhåndsbestillingen til ce samme dag den ble lansert. Bare flaks jeg var innom idag for å sjekke om det var noen ny dato annonsert. Fikk så beskjed om at jeg ikke hadde noen forhåndsbestilling alikevel, og at forhåndsbestillingen på den vanlige antakelig ikke ville gjelde heller... grrr Vanskelig å se noe poeng med å betale depositum og være tidlig ute da.

Endret av AndyG
Skrevet
så du kasta pengene ut av vinduet? surt det der...

7089963[/snapback]

Vel, jeg mistenker at de som var på jobb hadde mindre snøring enn de burde, så skal stikke tilbake en dag til uka. Det som er litt rart er at jeg har blitt "lovt" det stikk motsatte av hva de nå sa opptil flere ganger siden januar ...

Slik ståa er nå klarer jeg liksom ikke se logikken i at jeg skal betale et depositum, for å få lov til å binde med til at jeg skal kjøpe spillet hos eb en gang de skulle ha nok :p

Skrevet

Forhåndsbestilte CE via en kompis hos Spaceworld på fredag. Han sa at BC kom til å komme ut et sted mellom 2 - 15 Desember. (Det han hadde hørt fra spillimportører)

Skal stikke innom han igjen i slutten av denne måneden, for å høre om han vet noen mer spessifik dato.

Skrevet (endret)

www.cdon.com tar imot forhåndsbestillinger av BC:Collectors Edition nå.

http://www.cdon.com/product.phtml?prod=629216

Når Collectors Edition er tilgjengelig for bestilling gjelder følgende:

Begrenset antall, de som bestiller først er først i køen for å kjøpe spillet.

Ett eksemplar pr kunde .

Regner med jeg er ganske tidlig ute, da jeg fikk mail om at det gikk an å forhåndsbestille for 15min siden :)

Endret av apollox
Skrevet (endret)

Kjøpte meg 2 CE til "gamle" wow. Bruker den ene og solgte den andre til blodpris 1 mnd etter.

Satser på å prøve å få det til igjen, boxene er jo så fine i bokhylla atte...

jeje, hype ftw

EDIT: Boxen min er i garasjen tror jeg

Endret av vetle
Skrevet

Jaja enda en ustettelse....

To allow more time for closed beta testers to provide us with valuable feedback, we will be moving the target launch date of World of Warcraft: The Burning Crusade by a few weeks. This will enable us to take a little extra time to polish the content and ensure that the expansion meets our expectations and those of our players.
Skrevet
Jaja enda en ustettelse....

To allow more time for closed beta testers to provide us with valuable feedback, we will be moving the target launch date of World of Warcraft: The Burning Crusade by a few weeks. This will enable us to take a little extra time to polish the content and ensure that the expansion meets our expectations and those of our players.

7141450[/snapback]

kilde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...