DaXoN Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Det er en closed alpha hvor man må få kode av Blizzard - kun forbeholdt de heldige.. 6999558[/snapback] Meganerdene rettere sagt 6999679[/snapback] egentlig ikke en venn av meg fikk og han spiller ikke wow men jobber i spill butikk ^^
TheScorp Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 (endret) #EDIT av moderator - Personlig PM-veksling gjengitt uten tillatelse fra den andre parten er IKKE tillatt. Svar den andre parten på en PM direkte til han, ikke i forumet. Gjentakelser fører til advarsel# Errh. Whatever. Når han er dum nok til å fortsette å påstå at det jeg sier er vås, kan han forsåvidt bare ha det så godt. Må ærlig innrømme at det frister å poste den andre meldingen han sendte meg også, men det anser dere vel kanskje som trakassering? Endret 9. oktober 2006 av TheScorp
Thomas J.L Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Fikk ordna meg en key Enda ikke fått kopiert lvl 70 characters enda, men har min egen character
Rostad Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 BC er for de som allerede er lvl 60 og skal lenger ikke sant?
different Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 BC er for de som allerede er lvl 60 og skal lenger ikke sant? 7028353[/snapback] Riktig. Men du kan jo, selvfølgelig, kjøpe BC og starte fra lvl 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå