Zailenser Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Har bare en ting og si. Skal du bruke pc til gaming, bør du bruke AMD og ikke Intel
Snuggis Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Har bare en ting og si. Skal du bruke pc til gaming, bør du bruke AMD og ikke Intel 6995305[/snapback] Har du hatt huet ditt langt oppe i ræva di siste ukene eller? Til gaming er Intel desidert best! Og jeg er AMD tilhenger!
mkon Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 amd eller intel...samma fan....begge er bra...begge regner ut matematiske utregninger og klarer dette ypperlig...
Camron Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Har du hatt huet ditt langt oppe i ræva di siste ukene eller? Til gaming er Intel desidert best! Og jeg er AMD tilhenger! 6995380[/snapback] Når det gjelder Core2 Dual, aye. Hvis ikke, naye. Og vitsen med det språket var?
Scortech Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Har du hatt huet ditt langt oppe i ræva di siste ukene eller? Til gaming er Intel desidert best! Og jeg er AMD tilhenger! Ikke nødvendig å være frekk... Er selv en amd tilhenger men dagens cpuer og ytelse så ligger nok Core 2 Duo noen skritt framfor..så ditt oppsett ser veldig bra ut..
-Shark- Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Har du hatt huet ditt langt oppe i ræva di siste ukene eller? Til gaming er Intel desidert best! Og jeg er AMD tilhenger! Ikke nødvendig å være frekk... Er selv en amd tilhenger men dagens cpuer og ytelse så ligger nok Core 2 Duo noen skritt framfor..så ditt oppsett ser veldig bra ut.. 6995479[/snapback] >Enig.. Hvorfor være så kjepphøy? Hvorfor kjøper du så dyrt HK, du kan spare penger der, og kjøpe et rimligere..
mkon Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 For all del.....hovedkortet er jo ikke det vitkigste....det er den ene delen du ikke skal spare penger på med mindre du finner et veldig bra et som koster mindre
Tuffeluffe Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Det er et vanvittig bra oppsett du har der
-Shark- Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 For all del.....hovedkortet er jo ikke det vitkigste....det er den ene delen du ikke skal spare penger på med mindre du finner et veldig bra et som koster mindre 6995589[/snapback] Se på setningen din, prøv å formuler den litt bedre.. Jeg skjønnte ikke helt hva du ville fram til. Hakke ned på min forrige post eller siktet til noe annet.
McMuffin Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Et bra oppsett, for all del, men ram'en er det mye å spare på. Du får veldig bra ram for 2500,- også. Hvis du kan vente til oktober vil jeg også anbefale det, så kan du gå for et G80 kort i samme slengen.
mkon Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Shark: Gidd si noe du ikke veit. Orker ikke formulere setningen min så du skal skjønne den da jeg sier at å kutte ned på hovedkortet er dumt. Er trossalt en veldig viktig del i datan. Det han har valgt er konge...get it? Endret 4. oktober 2006 av darkz
Zailenser Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Likte at de har fått passiv kjøling på chipset på hovekortet du har valgt. Jeg har ASUS, på chipset var det vifte. Den røk etter 4 måneder. Har satt på en passiv en.
-Shark- Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Shark: Gidd si noe du ikke veit. Orker ikke formulere setningen min så du skal skjønne den da jeg sier at å kutte ned på hovedkortet er dumt. Er trossalt en veldig viktig del i datan. Det han har valgt er konge...get it? 6997553[/snapback] Ok kverulant. Om du skal spare penger, kan du isåfall gå ned noen hundre i hovedkortet.. Selvom de dyreste er de som gir mest for pengene, serlig om du skal overklokke mm.
tweak Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Skal prøve å overklokke, men har aldri gjort det før Som sagt det skal bli burkt mest til gaming
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå