Zethyr Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 Stusselig. Skal man ha genial, useriøst musikk så laster man ned sangene til Slå På Ring (gratis fra nrk.no/slaparing)
Tatt av vinen Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Helt forjævlig. At det i hele tatt er lov med slikt forstår jeg bare ikke. Endret 15. oktober 2006 av Leptox
Fisk1 Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Haha, faen for noe jævla tull. EDIT: Også har de sampla Wild Rover til Hater Sossa? Faen så latterlig, unnskyld meg. Endret 15. oktober 2006 av Fisk1
DNA Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Haha, faen for noe jævla tull. EDIT: Også har de sampla Wild Rover til Hater Sossa? Faen så latterlig, unnskyld meg. 7077691[/snapback] "Vi hater sossa!" Noen gangsterwannabes som tror de er bedre enn sosser og hater sosser for å ha noen å hate. :!: "Gutter på almen med rosa bånd" lol. Endret 15. oktober 2006 av DNA
Thomas J.L Skrevet 16. oktober 2006 Skrevet 16. oktober 2006 Fikk nesten lyst å fyre på sosseklærn til imorgen pga den sangen for å håpe på at jeg irritere en eller annen random
TorbjørnK Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Fikk nesten lyst å fyre på sosseklærn til imorgen pga den sangen for å håpe på at jeg irritere en eller annen random 7084942[/snapback] støttes rosa skjorte... check bånd... check trang Armani bukse... check Lindeberg belte... check Lacoste sko...check edit fikk lånt ett par Prada-briller av min søster Klar til å gå ut a plage noen gangsterwannbecoolwehatezozzezfoshizzle kids. Endret 17. oktober 2006 av TorbjørnK
DNA Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Fikk nesten lyst å fyre på sosseklærn til imorgen pga den sangen for å håpe på at jeg irritere en eller annen random 7084942[/snapback] støttes rosa skjorte... check bånd... check trang Armani bukse... check Lindeberg belte... check Lacoste sko...check edit fikk lånt ett par Prada-briller av min søster Klar til å gå ut a plage noen gangsterwannbecoolwehatezozzezfoshizzle kids. 7088080[/snapback] Slenger meg på den, btw du glemte rosa bånd og blazer over den rosa skjorten.
ChristR Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Det finnes dårlige sanger som kan være artige.. Denne var bare dårlig.. Desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå