Gå til innhold

Stor Konkuranse i VG

veluci

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det fåregår no ein stor konkuranse på VG Trykkbar og eg har ein film som eg har hatt lenge.. ganske bra innebandy film.. fikk beskjed av alle kameratene mine at den måtte eg bare sende inn :!:

men eg får ikke til og sende den inn.-.. kan noen vere så snill og hjelpe meg med det :no::innocent:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

komprimerte den helt ned til 4.5mb, men da gikk det nesten ikke an og se noe som helst... er topp kvalitet på de andre filmene som er der, so fatter ikke hvordan de har gjort det :S

Skrevet

det står skrevet i reglemanget til vg at de skal ikke ha linker. bare filmer tilsendt... er det muligt for de og gjøre det til bedre kvalitet da? slik at det blir tydligere??

Skrevet

VG (eller nokon andre for den saks skuld) kan ikkje forbetre kvaliteten på ein video nei. Korleis komprimerer du videoen? (Med kva program og kva codec?) Om du har ei originalfil i DV AVI eller ukomprimert AVI prøv Windows Media Encoder for WMV (du finn nokre gode tips for bruk i videotutorialen det er linka til her, og kanskje tråden elles) eller AutoGK om VG tek imot XviD-filer. I AutoGK kan du velge kva storleik du vil den ferdige fila skal ha, so set den til 10-15MB. Komprimer lyden og, med mp3, oppløysninga justerer du under Advanced.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...