Almadora Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Ja hvordan gjør jeg det? Jeg synes det er så gøy å spille SAMP! Derfor lurer jeg på hvordan jeg lager egen server. Takker for svar
Grievdus Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Ja hvordan gjør jeg det? Jeg synes det er så gøy å spille SAMP! Derfor lurer jeg på hvordan jeg lager egen server. Takker for svar 6992299[/snapback] hva er samp :S ?
sedsberg Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Du laster ned server-programvaren og følger instruksjonene i text-fila som følger med. Hvis du ikke forstår den så tror jeg vi også vil slite med å forklare deg. Den er skikkelig simpel. hva er samp :S ? San Andreas MultiPlayer Endret 5. oktober 2006 av sedsberg
Almadora Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Du laster ned server-programvaren og følger instruksjonene i text-fila som følger med. Hvis du ikke forstår den så tror jeg vi også vil slite med å forklare deg. Den er skikkelig simpel 7004030[/snapback] OK... Takk for svaret
Grievdus Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 nå er ikke jeg helt med..fins det gta san andreas servere som mange kan spille på online mot hverandre :S?
Gissan Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 nå er ikke jeg helt med..fins det gta san andreas servere som mange kan spille på online mot hverandre :S? 7014086[/snapback] Tydeligvis. Har ikke sett det selv, men siden det blir diskutert her, så finnes det vel. Går utifra de snakker om det fordi det faktisk finnes, og ikke for å lure de resterende 30 000 brukerene her.
sedsberg Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Finnes en haug med servere. Noen med opp til 100 brukere. Men det FLORERER med cheatere.
Gissan Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Finnes en haug med servere. Noen med opp til 100 brukere. Men det FLORERER med cheatere. 7015212[/snapback] Og hvordan kobler man seg til en slik server? EDIT: Og hva er hensikten? Er det som CS; mot hverandre? Eller kun vanlig GTA:SA bare at personene på gaten er online-spillere? Endret 6. oktober 2006 av tissedam
sedsberg Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Man laster ned klienten fra http://www.sa-mp.net Det er flere forskjellige "modes" man kan spille i. Type Deathmatch, protect the president, noe gjeng-greier, en slags RPG og noen andre jeg ikke husker. Er også en hvor det er hovedvekt på å trimme biler og kjøre løp for å vinne.
Grievdus Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Man laster ned klienten fra http://www.sa-mp.netDet er flere forskjellige "modes" man kan spille i. Type Deathmatch, protect the president, noe gjeng-greier, en slags RPG og noen andre jeg ikke husker. Er også en hvor det er hovedvekt på å trimme biler og kjøre løp for å vinne. 7015252[/snapback] synd jeg bare har san andreas på playstation da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå