Gå til innhold

[GTA]Hvordan lager jeg en server til SAMP?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja hvordan gjør jeg det? Jeg synes det er så gøy å spille SAMP! Derfor lurer jeg på hvordan jeg lager egen server. Takker for svar :thumbup:

6992299[/snapback]

hva er samp :S ?

Skrevet (endret)

Du laster ned server-programvaren og følger instruksjonene i text-fila som følger med. Hvis du ikke forstår den så tror jeg vi også vil slite med å forklare deg. Den er skikkelig simpel.

hva er samp :S ?

San Andreas MultiPlayer

Endret av sedsberg
Skrevet
Du laster ned server-programvaren og følger instruksjonene i text-fila som følger med. Hvis du ikke forstår den så tror jeg vi også vil slite med å forklare deg. Den er skikkelig simpel

7004030[/snapback]

OK... Takk for svaret :)

Skrevet
nå er ikke jeg helt med..fins det gta san andreas servere som mange kan spille på online mot hverandre :S?

7014086[/snapback]

Tydeligvis.

Har ikke sett det selv, men siden det blir diskutert her, så finnes det vel.

Går utifra de snakker om det fordi det faktisk finnes, og ikke for å lure de resterende 30 000 brukerene her. :innocent:

Skrevet (endret)
Finnes en haug med servere. Noen med opp til 100 brukere. Men det FLORERER med cheatere. :p

7015212[/snapback]

Og hvordan kobler man seg til en slik server? :D

EDIT: Og hva er hensikten? Er det som CS; mot hverandre? Eller kun vanlig GTA:SA bare at personene på gaten er online-spillere?

Endret av tissedam
Skrevet

Man laster ned klienten fra http://www.sa-mp.net

Det er flere forskjellige "modes" man kan spille i. Type Deathmatch, protect the president, noe gjeng-greier, en slags RPG og noen andre jeg ikke husker. Er også en hvor det er hovedvekt på å trimme biler og kjøre løp for å vinne.

Skrevet
Man laster ned klienten fra http://www.sa-mp.net

Det er flere forskjellige "modes" man kan spille i. Type Deathmatch, protect the president, noe gjeng-greier, en slags RPG og noen andre jeg ikke husker. Er også en hvor det er hovedvekt på å trimme biler og kjøre løp for å vinne.

7015252[/snapback]

synd jeg bare har san andreas på playstation da :ermm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...