Gå til innhold

Kjøp av G5 (mus) & G15 (tastatur)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Åja! :dribble:

Jeg har begge, og har hatt begge siden Mars/April i år, og det er det kuleste keyboardet ever, og musen snakker vi ikke om! Den er bare drit herlig! :dribble:

Men ikke forvent å få LCD skjermen slik den er på pakken uten å laste ned 3 parts programvare. Jeg kjører BF2LCD som jeg fant på enten:

www.g15mods.com eller

www.g15forums.com :)

Det er noe av det kuleste jeg har prøvd ever! Du får opp alt fra IPadressen, navnet, spilelre osv. på Knapp 1. På knapp 2 finner du All info om gamet, Nao Size, FF, Game type, Ping, Rounds, Ranked (Yes/NO) TK on off, og VOIP.

På Knapp 3 finner du navnet ditt på accounten du spiller på, ranken din, Score, Team Score, Kills, Deaths, TKs, i tillegg til hvilken squad du er, om du er squadleader eller squadmember, eller commander! +! At den viser hvor mange granater / rockets du har igjen!

BF2 blir aldri det samme uten G15 igjen!

Det som og er helt genialt, er at du har 2 USB porter, ikke kraftige nok til å putte inn en iPod der, men funker knall bra til G5 musen hvis du har få USB porter.

! + at du har en knapp for å DEAKTIVERE WINDOWS TASTEN!! Noe av det værste jeg vet er å bli slengt ut av WOW, BF2 osv. fordi jeg trykket på windowstasten istedet for ALT eller CTRL! Her kan du deaktivere det ved å flytte på en bryter! :w00t:

Sier bare; GO FOR IT! :thumbup::thumbup:

EDIT: Endret noen skriveleifer, men har mer viktig som og er lagt til!

Endret av Yaricks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...