Gå til innhold

Gaming-pc til ca 11000


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skal ha ny pc nå som først og fremst skal brukes til spilling. Har tenkt å bruke ca 11000 kr på dette. :)

 

Har laget en handlekurv med de komponentene jeg har plukket ut. Andre ting som skjerm, tastatur, hdd, dvd brenner osv har jeg fra før.

 

Det jeg først og fremst lurer på er hovedkortet. Jeg vet dette støtter core 2 duo, men er det kanskje likevel ikke noe optimalt å kjøre det på det hovedkortet osv? Noen som vet om det liker minnet mitt dårlig, osv.

 

Tar gjerne imot forslag til andre komponenter dere heller ville brukt enn noe av det jeg har plukket ut, og evt andre kommentarer. :)

 

EDIT: Hvilket hovedkort ville være å annbefale hvis jeg ikke skal ha et med SLI?

Endret av KlabbTass
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg skal ha ny pc nå som først og fremst skal brukes til spilling.  Har tenkt å bruke ca 11000 kr på dette. :)

 

Har laget en handlekurv med de komponentene jeg har plukket ut. Andre ting som skjerm, tastatur, hdd, dvd brenner osv har jeg fra før.

 

Det jeg først og fremst lurer på er hovedkortet. Jeg vet dette støtter core 2 duo, men er det kanskje likevel ikke noe optimalt å kjøre det på det hovedkortet osv? Noen som vet om det liker minnet mitt dårlig, osv.

 

Tar gjerne imot forslag til andre komponenter dere heller ville brukt enn noe av det jeg har plukket ut, og evt andre kommentarer. :)

 

EDIT: Hvilket hovekort ville være å annbefale hvis jeg ikke skal ha et med SLI?

6988483[/snapback]

Syns hovedkortet ser greit ut, men tenk på at hvis du skal ha en rå gaming pc, kanskje du skulle hatt 4 RAM brikker?

Så du får 4GB ram.

Det hadde gjort susen mener ejg. ellers så jo ikke handle vogna så verst ut, men går utifra at du har nødvendige evn. ekstra deler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...