Gå til innhold

Darren Hayes - neste album?


kvakkster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Hei,

 

Jeg likte albumet Spin og The Tension and The Spark veldig godt. Noen her om vet når neste album kommer?

evt har navn på sanger som ikke inngår i overnevnte album?

6986826[/snapback]

 

Heihei :)

 

Darren Hayes er ventet med et nytt album til våren (april-mai) neste år. Dette albumet er ventet å bli ganske like The Tension and The Spark når det gjelder sound, så det er visst noe å glede seg til ja :)

 

Nå driver Darren å spiller inn demoer i studio, og albumversjonene er ventet å bli laget ferdig fra midten av desember og ut januar. En annen ting du kan glede deg over er at dette kommer til å bli et dobbelalbum! :D

 

Sanger du kan finne av Darren som ikke inngår i de albumene du nevnte er som følger (altså bare Darrensanger, ikke fra Savage Garden-tiden):

 

Touch

So Bad

Right Dead Back On It

Lift Me Up

When You Say You Love Me

Where You Want To Be

Ride

Falling At Your Feet

Random Blinking Light

The Heart Wants What It Wants

Boy

Zero

California

In Your Eyes (Peter Gabriel cover)

Lost Without You (cover av Delta Goodrem live på ARIAs og duett sammen med Delta på Max Sessions. Søk på YouTube etter denne. Den er mycket bra :) )

I Can't Help Falling In Love (studiorecording av Elvis samt live (søk på YouTube))

 

 

Jeg kommer ikke på noen flere i farta, men jeg tror at dette stort sett er de studiosangene man kan finne.

 

Håper dette hjelper :)

Endret av Haense
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Darren Hayes skal nå slippe sitt tredje i år i august. Den heter "This Delicate Thing We’ve Made". Første singelen blir allerede gitt ut i juli.

 

 

her er alle sangene:

 

"Mystery"

"Maybe"

"Me Myself and I"

"A Hundred Challenging Things A Boy Can Do"

"On The Verge Of Something Wonderful"

"The Sun Is Always Blinding Me"

"Who Would Have Thought?"

"The Great Big Disconnect"

"A Conversation With God"

"A Fear Of Falling Under"

"Bombs Up In My Face"

"Listen All You People"

"The Tuning of Violins"

"Step Into The Light"

"The Only One"

"Walk Away..."

"Sing To Me"

"Neverland"

"Words"

"Casey"

"Lucky Town"

"Waking The Monster"

"I Just Want You to Love Me"

"How to Build A Time Machine"

"The Future Holds A Lion’s Heart"

Lenke til kommentar

Gud som jeg gleder meg til This Delicate Thing We've Made! :D

 

Selv ser jeg frem til å høre Step Into The Light, Words, Sing To Me, The Tuning of Violins, How To Build a Time Machine, On The Verge of Something Wonderful og Casey :)

 

Og etter å ha hørt I Just Want You To Love Me live i fjor, så er jeg ekstra spent på å høre hvordan Darren og Justin Shave har utviklet den til albumet! :cool:

 

 

Dette er forøvrig ett av de få årene jeg faktisk håper at sommeren blir ferdig fort - så jeg får hendene mine på dette albumet! :!:

Lenke til kommentar
Gud som jeg gleder meg til This Delicate Thing We've Made! :D

 

Selv ser jeg frem til å høre Step Into The Light, Words, Sing To Me, The Tuning of Violins, How To Build a Time Machine, On The Verge of Something Wonderful og Casey :)

 

Og etter å ha hørt I Just Want You To Love Me live i fjor, så er jeg ekstra spent på å høre hvordan Darren og Justin Shave har utviklet den til albumet!  :cool:

 

 

Dette er forøvrig ett av de få årene jeg faktisk håper at sommeren blir ferdig fort - så jeg får hendene mine på dette albumet! :!:

8327625[/snapback]

 

 

Jo :D

Gleder meg til å få tak i dette albumet. Jeg bare elsker de to tidligere albumene.

 

Darren Hayes har en stor talent. vet ikke hvorfor glemmer store talenter! :no:

Lenke til kommentar

Jo  :D 

Gleder meg til å få tak i dette albumet. Jeg bare elsker de to tidligere albumene.

 

Darren Hayes har en stor talent. vet ikke hvorfor glemmer store talenter! :no:

8327640[/snapback]

 

Jeg også! ;)

 

Du har rett, og det er synd. Men jeg håper virkelig at Darrens nye electronica-jeg kan få øynene opp for han igjen. For det fortjener han virkelig! :)

 

Gleder du deg til å høre "Who Would Have Thought?", eller har du hørt den kanskje? :) Den slippes til allmennheten via Darrens hjemmeside på mandag og den er definitivt verdt å få med seg. Den er rå! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...