DementedAlbino Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Har nå lastet ned siste beta utgaven av vista, men har et stort problem med at det er kun et fåtall av sider jeg kommer meg inn på. Eks: www.bt.no www.ba.no www.hw.no Disse sidene kommer jeg fint inn på, mens: www.vg.no www.db.no www.google.no Dette er sider jeg ikke kommer inn på. I tillegg får jeg ikke kontakt får å aktivere min vista versjon, samt alt i mediacenter delen som trenger tilkobling til nett får error code 14. Håper noen kan hjelpe meg her...
Gissan Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Er ofte slik med beta-versjoner. Hva mener du med "kommer ikke inn". Streamer internettleseren din siden, men den vises ikke, eller stopper den bare helt opp? Hvilken browser bruker du? Prøv de forskjellige browserne, det kan være der problemet ligger.
DementedAlbino Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Skrevet 2. oktober 2006 Har prøvd firefox og IE. I IE kommer jeg bare til søkemotoren hvor den viser masse treff for www.vg.no Det som er rart er at det bare er enkelte sider dette gjelder for, og ikke alle. Tester jeg på min laptop virker det som det skal. Største problemet er at mediacenter delen ikke laster ned tvguide osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå