Gå til innhold

CS Source krasjer pc-en, hjelp?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg prøver å spille HL2 eller CS Source så krasjer PC-en, har ikke peiling på hva dette kommer av og alle guidene på valve siden for tekniske problemer har ikke hjulpet meg i det hele tatt for å si det sånn :(

Tok en sånn test og da fikk jeg dette svaret, skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre. Så hadde vært veldig kjekt om noen vet hva jeg kan gjøre for å løse problemet

Loaded Modules: Failed

The following loaded modules were found on your system. Please try exiting or uninstalling the application assoicated with them, and see if that resolves your issue

Module: C:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\Script Blocking\scrauth.dll

Symantec ScriptBlocking Service can cause Steam updating problems

Severity: High

Module: C:\Documents and Settings\Dan Johan\Programdata\Mozilla\Firefox\Profiles\w6jl0h9t.default\extensions\{3112ca9c-de6d-4884-a869-9855de68056c}\components\googletoolbar.dll

toolbar.dll is WebSearch toolbar

For more information, click here

Severity: Low

Services: Failed

The following services were found on your system. Please try disabling the service or uninstalling the application assoicated with them, and see if that resolves your issue

Service: Norton AntiVirus Firewall Monitor Service

Norton AntiVirus Firewall is running. Make sure all required ports are open, and all instances of Steam.exe, hl.exe, and hl2.exe are allowed access to the internet.

Severity: Very High

Service: ScriptBlocking Service

Symantec ScriptBlocking Service can cause Steam updating problems

Severity: High

Possible Suggestions

If you continue to have problems updating Steam, please exit from Steam, and then delete the following files from your Steam directory.

C:\Program Files\Steam\Steam.dll

C:\Program Files\Steam\SteamUI.dll

C:\Program Files\Steam\ClientRegistry.Blob

If you continue to have problems finding any servers, please exit from Steam, and then delete the following files from your Steam\config directory.

C:\Program Files\Steam\config\serverbrowser.vdf

C:\Program Files\Steam\config\masterservers.vdf

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...