arna Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Finnes det nettsider eller portaler der man kan hjelpe til/eventuelt søke om midlertidig hjelp til prosjekter og lignende? Skaffe seg erfaringer både innenfor data generelt(antar programmering vil være mest relevant) og det å jobbe sammen med andre evt. Trenger ikke være noe lønnet i utgangspunktet (!)
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Tror det ikke finnest noe slikt, men alt du trenger å gjøre er å sende det prosjektet du vill jobbe med en mail. Mvh Espen
arna Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Fant en side ihvertfall: Sourceforge Endret 3. oktober 2006 av arna
Ueland Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Fant en side ihvertfall: Sourceforge 6994778[/snapback] Sourceforge er vel verdens største ja, jeg og et par andre her på forumet har prosjektet Vikingboard (www.vikingboard.com) liggende der. Veldig grei måte å seg erfaring og kompetanse på.
lnostdal Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Finnes det nettsider eller portaler der man kan hjelpe til/eventuelt søke om midlertidig hjelp til prosjekter og lignende? Skaffe seg erfaringer både innenfor data generelt(antar programmering vil være mest relevant) og det å jobbe sammen med andre evt. Trenger ikke være noe lønnet i utgangspunktet (!) 6985775[/snapback] Jeg driver med et par prosjekter på fritiden; masse som kan gjøres. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...=entry6996091 * Går i C på klienten ATM, men C#, Java eller andre løsninger er også interessant. * Protokollen (det mellom klient og server) trenger også jobb. * Flere servere enn den jeg har nå (Lisp) er også aktuelt; favoritt-språket ditt. Lønn? .. aner ikke .. så klart mulig om jeg/vi/whatever finner en måte å tjene penger på v.h.a. denne; en slik ting drar ikke inn penger i isolasjon - den er mer en byggekloss Endret 4. oktober 2006 av lnostdal
DJViking Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Det finnes mange OpenSource prosjekter hvor man kan bidra til å utvikle og teste kode. Jeg har selv tenkt å prøve å undersøke med å bidra til et slikt prosjekt for å få erfaring. Kanskje JBoss, Apache, Eclipse, o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå