Gå til innhold

Ånder/spøkelser deres meninger


-Lasse

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke på noe før jeg ser det med mine egne øyner. Så enkelt er det.

:ph34r: hvis du hadde sett ut vinduet og sett enn sånn gult ninja hode, hoppet rundt omkring på lyse dagen. hadde du trodd det? hvis andre hadde sett det hoppet rundt sånn krasjet biler og blitt skremt, kommet på nyhetene, hadde du trodd det da.

Da hadde jeg trodd at det hadde skjedd, men at det må ha hatt en naturlig forklaring.

 

Problemet er at noe slikt aldri har vært i nyhetene. Overnaturlige hendelser blir alltid beskrevet av én eller to personer som opplever noe de ikke kan forklare, og da begynner tankene å surre og gå. Hjernen har en kraftig påvirkning på kroppen (eksempelvis fungerer Placebo i mange sykdomstilfeller).

 

 

hvis hele norge hadde vitnet dette, men plutselig ble alle beviser slettet. og dere tok det opp i blogger mot amerikanere. kansje dere hadde forstått at det var meningsløst å fortelle om det, iallefall noen. en god del mennesker gjør det alikevel, siden folk ser ting i hytt og pine.

7019077[/snapback]

Regner med (og håper) du ikke mener at konspiratører sletter bevisene for overnaturlige hendelser? Hvis hele Norge hadde vitnet det, da hadde det selvfølgelig vært i alle verdens nyheter etterpå, uavhengig av "bevis".

 

Jeg vil for øvrig nevne at mengden overtro og andel utdannede mennesker er tilnærmet omvendt proporsjonale hvis man sammenlikner ulike land i verden. Så kan dere tolke min insinuasjon dit dere vil.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Når vi snakker om å miste en sans så skjer ikke det over noen tusen år, trodde du hadde litt mer peiling enn det. I den tiden vi eventuelt hadde slike evner hadde vi nok ikke ett velutviklet språk enda...

 

Når jeg snakker før i tiden mener jeg liksom ikke for 10 tusen eller 100 tusen år siden som kun er noen tusen generasjoner, tenk deg litt om før du svarer.

 

 

snakker om å ha peiling? peiling på hva? ikke-anerkjent vitenskap? hvor mange med vitenskapelig anerkjenner slike ting som spøkelser rent profesjonelt?

 

100 000 år siden...da var vi ikke helt mennesker enda, men vi hadde et simpelt språk vi kunne snakke. hvis du ser på de fleste dyr idag har de et eget internasjonalt språk.

 

Disse såkalte spøkelsesekspertene...hva kan de om elektromagnetisme og forholdet mellom det og spøkelser? hva har de om kunnskap? hva bygger erfaringen deres på? har de tatt noen form for utdanning?

 

jeg mener at det er massevis av ting her på jorda som vitenskapen har til gode å oppdage, men det er ikke spøkelser eller UFOer. dette her faller inn i rekken som enda en religion som kommer til å bli holdt i live selv ettter at den kommer til å bli motbevist.

 

apropos det, jeg fikk nettopp en åpenbaring av engelen gabriel himself last night. det er helt sant! bikkja mi frika helt ut!....kanskje fordi jeg skremte han da jeg skvatt....

 

og til til de spirituellle religiøse som kaller ateister: dere er ikke ateister, men spiritulelle. there is the difference between you and me

Endret av niklnikm
Lenke til kommentar

Det er folk hos bestemor og bestefar, og det gamle familiehuset, det meste i form av forvarsler, men i det siste har det vært mange å romstert rundt i huset. Jeg tror det er i forbindelse med at bestemor knakk lårhalsen og de kommer for å se etter henne. De gjør ikke noe skade så vi er ikke redd. De kan gjerne bli om de vil.

 

Bare le :hrm:

 

EDIT: Jeg tror jo egentlig ikke på dette her, men hva skal man tro når det skjer såpass ofte? Det er ikke vanlige huslyder så det er klart...

Endret av Tronderbart
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Den filmen var sjuk as!

 

Jeg blir redd når jeg ser filmer som dette, men mener fortsatt det må finnes en forklaring på det som skjer:P lys, som kameraet plukker opp, som ikke mennesket kan se osv.. og mye av det er sikkert også tilfeldigheter. Samtidig er det veldig mye av det som er utrolig vanskelig å forklare :ermm: og det er det som blir skummelt.

 

Var et program på Discovery der det var et hotell som hadde hatt flere gjester som sa de hadde sett skyggen av en liten gutt foran peisen.. (samme forklaring fra flere gjester) Og da hotellet skulle pusse opp og bytte peis, fant de knoklene til en gutt på ca 10-12 år murt inn i peisen.. hvordan forklarer man det lissom?

 

Synes ikke folk som tror på det er dumme. Er mye av det som er skikkelig ekkelt å tenke på og umulig å forklare, men jeg velger å tro at det finnes en forklaring på det som skjer:P og siden det er så mange som er tatt for å fake, tror det det også er mye skuespill ute å går:P

 

Men tror ikke på det før jeg opplever det selv, og det håper jeg at jeg slipper :p

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...