Gå til innhold

strek under bilde i word

smurfine

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Prøver å sette inn et bilde i word, men får en sort linje under bildet hver gang. Har mekka bildet i photoshop, men der er det ingen sort linje under. Noen som vet hvordan jeg får fjerna den. Har prøvd å slette den, men da sletter den bildet også.

Noen som forresten vet hvor man kan laste ned themes til word?

Endret av smurfine
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bildet er i jpg. Har prøvd gif og, men det samme skjer. Det skjedde ikke på et annet bilde jeg prøvde. Har word 2003. Tenkte kanskje jeg hadde kommet til å lage en sort strek under når jeg lagde det i Photoshop, men det var det ikke. For i word ser det ut som streken ligger utenfor selve bildet, men rett under.

Skrevet

Kunne du lagt ved et bilde av problemet, slik at vi lettere kan identifisere feilen?

Legger ved et bilde, men vet ikke om det er slik problemet ditt er.

post-49161-1159901203_thumb.jpg

Skrevet
Hva mener du med tekstbrytninger?

6993284[/snapback]

Dobbeltklikk på bildet og velg Oppsett. Der ser du de ulike tekstbrytningsalternativene. Forsøk alle og se om problemet er der. Som sagt er det også lettere om du laster opp bildet så vi kan slå fast om bildet er problemet eller programmet.

Skrevet (endret)

Ja det er akkurat slik som på bildet ditt, men ser ut som det var det tekstbrytingsgreiene som var problemet. Prøvde en annen og nå får jeg ikke opp noen strek. Takk for hjelpen.

Endret av smurfine
Skrevet

Ok, flott det ordnet seg. Kan du forsøke å gå tilbake til den opprinnelige tekstbrytningen (antakelig "På linje med tekst") og se hva som skjer? Det kan tyde på et problem med skjermdriveren. Forsøk å oppdatere skjermdriveren og se om problemet løses da uten å endre tekstbrytningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...