Gå til innhold

Bra kjøp? eller bytte?


Anbefalte innlegg

Da har jeg nettopp kjøpt meg D70s kit AF-S DX Zoom-Nikkor 18–70mm f/3.5–4.5G IF-ED for 7300kr og minnebrikke i 1 gig minne CF for 700kr, tilsammen 8000kr.

 

Er dette et bra kjøp med hensyn til at D70s ikke lenger vil bli laget mer?

Blir D70s enda billigere?

 

Jeg har jo 30 dagers retur rett, så jeg vil benytte meg denne om dere har sterke argumenter for at jeg bør avvente eller bytte.

Endret av Treize
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer med nytt kamera!

 

Billigste jeg så i Produktguiden er 7155 for D70s med 18-70 (xd.no), så du har ikke blitt lurt.

 

Om D70s vil bli billigere kan jeg ikke svare på. Det er helt sikkert andre her på forumet som vet noe om det.

 

Jeg har ikke noen erfaring med D70s selv, men etter det jeg har forstått så er det et godt kamera. En kjenning av meg har hatt D70 (ikke "s") i to år nå, og han har ingen planer om å kjøpe nytt kamera. I en test på Akam ble D70s testvinner, foran Canon EOS 350D og Olympus E-300. D70s er riktignok det dyreste av disse tre.

Lenke til kommentar

Kamerahus + objektiv har du fått en kurant pris på om det er norsk forhandler med norske garantier (fotovideo tar 200,- mer for samme).

Minnekortet var det en ublu pris på siden du får Sandisk 1GB Extreme III for 499,- og 2GB Extreme III for 999,- på Japan Foto (sikkert mulig å få det enda billigere i nettbutikker)

Lenke til kommentar

jeg kjøpte kameraet på elkjøp. Er dette norsk forhandler med norske garantier?

jeg fikk vel vite at jeg fikk et års garanti på kameraet.

 

Tusen takk for gratulasjonen forresten

 

lite spørsmål. Skal det ikke følge med en manual til kameraet? for manualen er isåfall ikke med.

 

Har ikke åpna minnebrikkeeska enda så den vil jeg returnere til elkjøp.

Lenke til kommentar
Lexar er vel sammen med Sandisk det merket som er holdt for å være best på minnekort.

Jeg søkte litt etter det kortet du nevner, men fant ingen som selger det.

Kanskje noen andre her har erfaringer med Lexar.

6985525[/snapback]

Må ikke glemme microdia, det er da minst like bra, men er ikke noe kjente i norge da..

Lenke til kommentar

takk for svar når d gjelder minnekort.

 

Men angående kameraet, så er d ønskelig om noen flere kan kunne komme med meninger.

 

Jeg skal til elkjøp imorgen å få tak i denne manualen til kameraet og levere tilbake minnebrikka.

 

men har jeg norsk garanti på kameraet? ettersom jeg har kjøpt den hos elkjøp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...