Nessi Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Hei! Lurer på om det fins ett slags smart program, som kan finne alle på ett nettverk (domene) og finne ut hvem som kan browses (ikke passord beskyttet) og greit overføring? sånn at kan ta pause osv? Mvh even
Hansemann92 Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Hei! Lurer på om det fins ett slags smart program, som kan finne alle på ett nettverk (domene) og finne ut hvem som kan browses (ikke passord beskyttet) og greit overføring? sånn at kan ta pause osv? Mvh even 6984452[/snapback] den delen der man kan ta pause hadde vært veldig smart f.eks på lan der man laster store filer. Hadde vært fint om et sånt program hadde funnets.
snarius Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Advance LAN Pump Endret 2. oktober 2006 av Imperivm_Romanvm
Blib Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Med programmet TotalCopyTotalCopy kan du ta Pause/Resume på filoverføring iallefall. Endret 2. oktober 2006 av Blib
Zappza Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg bruker et program som gjør at jeg ser alle som er på Nettverket, og hvor mange av de som har delt filer og hvilke mapper de har delt. Så dobbelklikker jeg bare på den jeg vil inn på, og bruker TotalCopy til å kopiere filene
toretors Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Sharescan indekserer alle delte filer som er ligger åpent på nettverket, samt kommer med et nedlastingsverktøy som holder orden på overføringene http://www.tucows.com/preview/220820
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå