Gå til innhold

Ricoh GR Digital - finnes det inne noe sted?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du i det hele tatt sett på siden du linker til? Japan Photo og Pixmania har det inne, mange av de andre butikkene får det om 1-3 dager.

6984469[/snapback]

 

Japan Photo har det ikke inne, det er feil. Pixmania har ikke online ordrestatus, og svarer ikke på mine henvendelser. Alle de andre butikkene i prisguiden svarer på epost at datoen er ubekreftet. De aner ikke når de får det inn (kan ta mange uker).

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvor du bor (kan hjelpe oss om du sier det) men jeg vet at det finnes på lager her og der i Oslo ihvertfall. Ikke se kun på Prisguiden... den er alt annet enn komplett da kun betalende butikker får lov til å være med. Sjekk også utenfor nettbutikkene da de gjerne kjører på kun de mest populære kameraene.

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke hvor du bor (kan hjelpe oss om du sier det) men jeg vet at det finnes på lager her og der i Oslo ihvertfall. Ikke se kun på Prisguiden... den er alt annet enn komplett da kun betalende butikker får lov til å være med. Sjekk også utenfor nettbutikkene da de gjerne kjører på kun de mest populære kameraene.

6987016[/snapback]

 

Jeg bor i Trondheim. Jeg har lett uten å finne det, derfor jeg leter etter konkrete tips om hvor jeg kan skaffe meg kameraet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...