albions Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Caesar IV er jo i butikken snart. Er vell ein fin blanding av strategi og sim city
cbs77 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Anno 1601 og 1501 var bra i sin tid. Jeg installerte nettopp Anno 1601 på PC igjen. Ble fort frustrert over den dårlige interfacen og brukervennligheten. Før tenkte jeg ikke på det, men nå som det er mange andre spill ute som er like, syntes jeg det var ubrukelig. Spilte 1 time+tutorials, men ga opp. Håper 1701 blir bedre.
Heatsink Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Glem ikke Dark Crusade som kommer nå. Det blir konge Du kan få en ok demo på xfire, kom også ut en i går.
Kalamdrar Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Skrevet 6. oktober 2006 Må gi en liten update siden tråden kom opp igjen her, fikk oss Company of heroes igår, og må bare si at det levde over forventingene vi hadde til det. Begge installerte det, konfigurerte instillinger osv. ikke noe tutorial bare kjørte rett på LAN og tok 3 matcher mot hverandre, og var utrolig mye forskjellig du kunne gjøre. Likte den taktiske biten kjempegodt må jeg si!! Den var helt perfekt. Tok litt tid før vi skjønte poenget med å oppgradere hovedbasen osv. men har du spilt starcraft, comandos, wc og lignende spill så tar du dette kjemperaskt!
Rage_Hunter Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Er vel Relic som har utviklet CoH, så vil anbefale Warhammer: Dawn of War + Expansions. Er sykt skøy og er en av de klare førstevalgene jeg pakker med meg når jeg skal på lan
paulie154 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg kan anbefale Civilization-serien I hvertfall nr.4 (IV)
sageman Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Skal du spille singelplayer, så er jo Rome - Total War en sikker vinner. Er du mest inntressert i multiplayer, så er det ingen som slår gode, gamle C&C Generals, der er det konstant action hele tiden, masse mulige strategier og flott grafikk. Et godt eksempel du kan se på er , full krig fra begynnelse til slutt, her er det ikke noe "sitte bake i basen i 75min og bygge 10000 units og 17 superweapons før man drister seg fremover - boring" greie...
Whalecore Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 StarCraft! Det er, og vil mest sansynlig alltid være det beste spillet noengang. I morgen blir det retro-lan uten internett, bare gaming. Vi gleder oss sinsykt til å spille StarCraft, Red Alert 2, Quake 3, Diablo 2 og sånne spill som aldri blir spillt på lan lenger (ihvertfall ikke her).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå