DaXoN Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 www.google.com Første treff 7005499[/snapback] første treff? skjønnte ikke den men kan ikke se linken heller jeg da^^
Bredoc Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Vel, gidder man å søke litt på nette så er det utrolig hva man kan finne. Det var første treff på google jeg posta der.
DaXoN Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Vel, gidder man å søke litt på nette så er det utrolig hva man kan finne.Det var første treff på google jeg posta der. 7005622[/snapback] søkte du på da?
Bredoc Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Ser du har skrivd før at du har restriksjoner på pc du har på jobb, samt at du ikke har pc hjemme for øyeblikket. legger det inn her jeg. Men brukte som søk "aoe gridning wow" //World of Warcraft Guide to Mage AoE Grinding //By: Mark //IGN Username: MarzkZelan The following are mage aoe grinding spots for those mages who like to level! (Level: 24-26) Shadowhide Gnoll Encampments in the Redridge Mountains (Level: 24-28) Gnoll camps in wetlands, near the entrance to loch modan - Few Casters (Level: 24-30) Furbolg Camps Suggestion: bring a healer 24-28 (Level: Late 20s) Raven Hill cemetary in Duskwood (Level: 30?) Humans in Hillsbrad (Azureload mine) (Level: 30?) Worgen camp near Rotting Orchard in Duskwood (Level: 30-31) Angerfang Encampment in Wetlands (Few Casters/Warlocks/Rooters) Suggestion: Bring a Priest (Level: 32-36) Yetis in Hillsbrad (Level: 33-36?) Shimmering Flats in Thousand Needle. Scorpids, Turtles, Vultures. (Level: 36) Syndicate camps north of Tarren Mill (Level: 36) The orcs at Go'shek Farm, and no casters. (Arathi) (Level: 36+) Trolls at Witherbark, casters are there though. (Arathi) (Level: 36?) Spiders north of the horde city in dustwallow (Level: 36-39+) Badlands - NW corner Lesser Rock Elementals (36-39)Earth Elementals (39+) (Level: 38+) Water & Fire Elementals. Earth Element are melees too, but their knock downs are brutal without IAE. (Level 38-40) Raptors in Duskwallow Marsh. Northeast of the Horde camp (Brakenwall?) (Level: 38-40) Dustwallow Marsh: Mirefin Murlocs in the north eastern part of the zone, on the top of the penninsula. (Level 40-42) Syndicate camps in Alterac Mountain zone. Be careful of the casters - one per camp. (Level: 43) Murkdwellers in Swamp of Sorrows (Level: 42-45) Badlands (Level: 45) woodpaws in Feralas (Level: 48-50) Southsea Pirate Compound (Great writeup on Page 2 of this thread! Post #36) (Level: 50-53) Searing Gorge - The Cauldron (Level 46-48 Dwarves) (See post #78) (Level: 50-53) Burning Steppes- Various Areas (Level 50-53 Imps) (See post #78) (Level: 50-53) Feralas- Rage Scar Cave (Level 46-48 Rage Scar Yetis) (See post #78) (Level: 50-53) Feralas- Northspring (Level 47-50 Harpies) (See post #78) (Level: 50-53) Tanaris- Thistleshrub Valley (Level 48-50 Nature Elementals) (See post #78) (Level: 52-53) Blood something pirates behind the caverns of time in taranis (Level: 50-55) Castergrips (the blue caster class hippos), northern azshara peninsula (Level: 57+) Felwood (Level: 57+) Ogres in Deadwind Pass (Level: 55-60) ice thistle yettis, eastern winterspring (Level: 50-60) Sorrow Hill (Level: 50-60) Western Plaguelands Scarlet Lumberjacks __________________________________________ How to AE using FROST Specialization: By Kuwa Cone of Cold Frost Nova Flamestrike Blastwave Cone of Cold Coldsnap Coneof Cold Frost Nova Flamestrike //Thanks to Fizzlepop
DaXoN Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Skrevet 5. oktober 2006 Ser du har skrivd før at du har restriksjoner på pc du har på jobb, samt at du ikke har pc hjemme for øyeblikket. legger det inn her jeg. Men brukte som søk "aoe gridning wow" //World of Warcraft Guide to Mage AoE Grinding //By: Mark //IGN Username: MarzkZelan The following are mage aoe grinding spots for those mages who like to level! (Level: 24-26) Shadowhide Gnoll Encampments in the Redridge Mountains (Level: 24-28) Gnoll camps in wetlands, near the entrance to loch modan - Few Casters (Level: 24-30) Furbolg Camps Suggestion: bring a healer 24-28 (Level: Late 20s) Raven Hill cemetary in Duskwood (Level: 30?) Humans in Hillsbrad (Azureload mine) (Level: 30?) Worgen camp near Rotting Orchard in Duskwood (Level: 30-31) Angerfang Encampment in Wetlands (Few Casters/Warlocks/Rooters) Suggestion: Bring a Priest (Level: 32-36) Yetis in Hillsbrad (Level: 33-36?) Shimmering Flats in Thousand Needle. Scorpids, Turtles, Vultures. (Level: 36) Syndicate camps north of Tarren Mill (Level: 36) The orcs at Go'shek Farm, and no casters. (Arathi) (Level: 36+) Trolls at Witherbark, casters are there though. (Arathi) (Level: 36?) Spiders north of the horde city in dustwallow (Level: 36-39+) Badlands - NW corner Lesser Rock Elementals (36-39)Earth Elementals (39+) (Level: 38+) Water & Fire Elementals. Earth Element are melees too, but their knock downs are brutal without IAE. (Level 38-40) Raptors in Duskwallow Marsh. Northeast of the Horde camp (Brakenwall?) (Level: 38-40) Dustwallow Marsh: Mirefin Murlocs in the north eastern part of the zone, on the top of the penninsula. (Level 40-42) Syndicate camps in Alterac Mountain zone. Be careful of the casters - one per camp. (Level: 43) Murkdwellers in Swamp of Sorrows (Level: 42-45) Badlands (Level: 45) woodpaws in Feralas (Level: 48-50) Southsea Pirate Compound (Great writeup on Page 2 of this thread! Post #36) (Level: 50-53) Searing Gorge - The Cauldron (Level 46-48 Dwarves) (See post #78) (Level: 50-53) Burning Steppes- Various Areas (Level 50-53 Imps) (See post #78) (Level: 50-53) Feralas- Rage Scar Cave (Level 46-48 Rage Scar Yetis) (See post #78) (Level: 50-53) Feralas- Northspring (Level 47-50 Harpies) (See post #78) (Level: 50-53) Tanaris- Thistleshrub Valley (Level 48-50 Nature Elementals) (See post #78) (Level: 52-53) Blood something pirates behind the caverns of time in taranis (Level: 50-55) Castergrips (the blue caster class hippos), northern azshara peninsula (Level: 57+) Felwood (Level: 57+) Ogres in Deadwind Pass (Level: 55-60) ice thistle yettis, eastern winterspring (Level: 50-60) Sorrow Hill (Level: 50-60) Western Plaguelands Scarlet Lumberjacks __________________________________________ How to AE using FROST Specialization: By Kuwa Cone of Cold Frost Nova Flamestrike Blastwave Cone of Cold Coldsnap Coneof Cold Frost Nova Flamestrike //Thanks to Fizzlepop 7005960[/snapback] cool ^^
Sink Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 jeg gadd aldri teste aoegrind med magen min(level 35) grinder allerede en del fortere singeltarget uansett tror jeg. jeg grinda på de elementalene i AH, 39mobs og lå på ca. 30k xp\hr singeltarget. er firespecca og har ca 80 firedmg. 6991665[/snapback] Shoot me if im wrong, men er ikke de immune mot fire? Hvis det er tilfellet så må du være jævlig skilla til og kite, fordi jeg husker at på lvl 36 så sleit jeg drøyt med disse, og jeg var frost specc:S Boooom, så kom jeg på at det er flere elementals enn de fire elementalene! 6991718[/snapback] stemmer, tar dem som gjør frostdmg, øverst i AH.. dreper dem som oftest før dem kommer frem til meg, fireball fireball scorch fireblast død mob. kommer litt ann på crits, har fått rett over 800 med pyro der blir pene ignites av det xD
Chrynarx Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 jeg gadd aldri teste aoegrind med magen min(level 35) grinder allerede en del fortere singeltarget uansett tror jeg. jeg grinda på de elementalene i AH, 39mobs og lå på ca. 30k xp\hr singeltarget. er firespecca og har ca 80 firedmg. 6991665[/snapback] Shoot me if im wrong, men er ikke de immune mot fire? Hvis det er tilfellet så må du være jævlig skilla til og kite, fordi jeg husker at på lvl 36 så sleit jeg drøyt med disse, og jeg var frost specc:S Boooom, så kom jeg på at det er flere elementals enn de fire elementalene! 6991718[/snapback] stemmer, tar dem som gjør frostdmg, øverst i AH.. dreper dem som oftest før dem kommer frem til meg, fireball fireball scorch fireblast død mob. kommer litt ann på crits, har fått rett over 800 med pyro der blir pene ignites av det xD 7006629[/snapback] Vel? er det ikke de øverst som tar fire damage da?
Sink Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 jeg gadd aldri teste aoegrind med magen min(level 35) grinder allerede en del fortere singeltarget uansett tror jeg. jeg grinda på de elementalene i AH, 39mobs og lå på ca. 30k xp\hr singeltarget. er firespecca og har ca 80 firedmg. 6991665[/snapback] Shoot me if im wrong, men er ikke de immune mot fire? Hvis det er tilfellet så må du være jævlig skilla til og kite, fordi jeg husker at på lvl 36 så sleit jeg drøyt med disse, og jeg var frost specc:S Boooom, så kom jeg på at det er flere elementals enn de fire elementalene! 6991718[/snapback] stemmer, tar dem som gjør frostdmg, øverst i AH.. dreper dem som oftest før dem kommer frem til meg, fireball fireball scorch fireblast død mob. kommer litt ann på crits, har fått rett over 800 med pyro der blir pene ignites av det xD 7006629[/snapback] Vel? er det ikke de øverst som tar fire damage da? 7010189[/snapback] dem ved hammerfall.
Chrynarx Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 jeg gadd aldri teste aoegrind med magen min(level 35) grinder allerede en del fortere singeltarget uansett tror jeg. jeg grinda på de elementalene i AH, 39mobs og lå på ca. 30k xp\hr singeltarget. er firespecca og har ca 80 firedmg. 6991665[/snapback] Shoot me if im wrong, men er ikke de immune mot fire? Hvis det er tilfellet så må du være jævlig skilla til og kite, fordi jeg husker at på lvl 36 så sleit jeg drøyt med disse, og jeg var frost specc:S Boooom, så kom jeg på at det er flere elementals enn de fire elementalene! 6991718[/snapback] stemmer, tar dem som gjør frostdmg, øverst i AH.. dreper dem som oftest før dem kommer frem til meg, fireball fireball scorch fireblast død mob. kommer litt ann på crits, har fått rett over 800 med pyro der blir pene ignites av det xD 7006629[/snapback] Vel? er det ikke de øverst som tar fire damage da? 7010189[/snapback] dem ved hammerfall. 7011125[/snapback] Var det jeg tenkte meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå