xersess Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 (endret) Vil ikke "rånemusikk" variere utifra hva man liker? Er det egentlig noe som er rånemusikk? Man hører da vel på den musikken man liker. 6984257[/snapback] går ikkje så veldig på ka ein liker. liker du rånemusikk så liker du råne musikk. (sjanger for seg skjølv) on topic: dj duco dunker noe så jæveligt, om det er sub i bilen. ellers er infected mushroom det beste techno bandet eg veit om. trådstarter skaff: infected mushroom - acid killer infected mushroom - astrix infected mushroom - scorpion-frog infected mushroom - trippy shit infected mushroom - blue muppet EDIT: glemte å nevne pendulum. pendulum - fasten your seatbelts (ganske rå) Endret 5. juni 2007 av xersess
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 du kan mekke ei hel plate med bare basstromme, også smekke på det så høyt som juling. Da digger alle de andre rånerne deg vettu
sirtommen Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Jeg stemmer for Hard Dance Mania platene De er kommet til volum 10 nå, så du har 20 CDer med råne musikk
DanielvanSand Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 (endret) ellers er infected mushroom det beste techno bandet eg veit om. 8793128[/snapback] Infected Mushroom er Psytrance, ikke techno . Liker du IM, sjekk ut låter av Sphongle og Aphew Twin. Begge disse har sanger som passer godt i bilen... Endret 6. juni 2007 av Dalh
Brian Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 JR Project - Keep it up. Herlig technosang med bra bass, faktisk så liker jeg den sangen godt selv. Når jeg er ute å kjører selv så hører jeg på det jeg liker, og da går det i for eksempel Nickelback, Linkin Park, Red Hot Chili peppers, Nightwish, Metallica, AC/DC, Offspring, My Chemical Romance, 3 Doors Down ...osv osv.
Olum Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Jeg stemmer for Hard Dance Mania platene De er kommet til volum 10 nå, så du har 20 CDer med råne musikk 8795532[/snapback] Hvorfor er det 20 cd'er når det bare er kommet til volum 10? Det funker ikke oppi mitt hode
Ståle Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 (endret) Beasty Boys - Intergalactic Daft Punk - Around The World Alt av Side Brok Endret 6. juni 2007 av Ståle
DanielvanSand Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Jeg stemmer for Hard Dance Mania platene De er kommet til volum 10 nå, så du har 20 CDer med råne musikk 8795532[/snapback] Hvorfor er det 20 cd'er når det bare er kommet til volum 10? Det funker ikke oppi mitt hode 8797589[/snapback] Fordi hver HDM utgivelse består av 2 CDer.... -Mener jeg.
xersess Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 ellers er infected mushroom det beste techno bandet eg veit om. 8793128[/snapback] Infected Mushroom er Psytrance, ikke techno . Liker du IM, sjekk ut låter av Sphongle og Aphew Twin. Begge disse har sanger som passer godt i bilen... 8796850[/snapback] hehe, sorry har ikkje så god peiling på techno, trance og den slags. det blir uansett på ein måte techno. uansett
DanielvanSand Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Ja, de flester mener "alt" er techno, og vil ikke inse at dette er hva techno faktisk er...
xersess Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Ja, de flester mener "alt" er techno, og vil ikke inse at dette er hva techno faktisk er... 8797831[/snapback] har ikkje noe mot techno alså, men har ikkje så mykje peiling på dt
fbassbassbass Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 du kan mekke ei hel plate med bare basstromme, også smekke på det så høyt som juling. Da digger alle de andre rånerne deg vettu 8795509[/snapback]
Stella86 Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 MIN rånecd : Inndalsgutan - Konge i Volvo (For de som råner Volvo ) Åsmund Åmli Band - Eg e kåt, eg e galen, Eg æ frå bygdinn, Påskerally Freddie - Glider i sommartider!! Byz - Karatefylla Dr. Alban - No coke Drangarna - Raggaren Eddie Meduza - Ragga runt E-rotic - Boys boys boys (Skikkelig tivoli sang:)) Fremmed Rase - Råne Girls Go Fast sangen Ingenting - Wunderbaum! Matt Willis - Crash (Dum og dummere sangen) Nitty - Nasty girl Plumbo - Gul Volvo 240 Sie Gubba - Bmw (For de gærne som kjører Bmw;)), Sommerfestival Sile og Saft - Traktor (For de som kjører traktor?) Hehe.. Teddybears Sthlm - Hey boy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå