Gå til innhold

Skruer til Cooltek-radiator


Anbefalte innlegg

Har tenkt til å sette sammen litt nye vannkjølingsdeler osv. i et nytt kabinett(stacker trolig), og da trenger jeg lengre skruer til den radiatoren her: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=C...120&mcat=14s265

 

Jeg har samme radiator, bare i 2x120mm ved siden av meg her nå, men jeg aner ikke hva slags gjenger det er på skruene. Jeg har hørt det er M3.5, men jeg vet ikke. Noen som kan hjelpe meg litt her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det virker som om det er M3.5 som brukes(sier noen på xs i hvert fall :p ). Noen som selger det i det hele tatt?

 

Eller hva med de gamle traverne her, Skrue f.eks, du/dere må vel ha gjenget om til f.eks M4? :p Fungerer det greit? M4 skruer er jo ganske enkelt å skaffe lange nok skruer til

Lenke til kommentar
Men det virker som om det er M3.5 som brukes(sier noen på xs i hvert fall :p ). Noen som selger det i det hele tatt?

 

6995347[/snapback]

 

 

Du skulle tatt en titt her ;)

 

Petter

6997777[/snapback]

Har ikke bestilt delene enda, men de skruene der er vel ikke noe lenger enn de som følger med? Da forsvinner poenget litt :p

 

EDIT: Er de 35mm lange? Da er de vel lenger enn standardskruene, da passer de kanskje da? :green:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Det jeg gjør er at jeg fester viftene til radiatoren med plateskruer, så fester jeg viftene til kabinettet.

7009166[/snapback]

 

Hmm, det var lurt, det kan jo fungere :) . Håper bare microplex får inn delene på lager, så jeg kan bestille snart :hrm:

 

Men da trenger jeg vel noen slags mutter på baksiden? Eller kanskje jeg tolker deg feil?

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Det jeg gjør er at jeg fester viftene til radiatoren med plateskruer, så fester jeg viftene til kabinettet.

7009166[/snapback]

 

Hmm, det var lurt, det kan jo fungere :) . Håper bare microplex får inn delene på lager, så jeg kan bestille snart :hrm:

7009177[/snapback]

;)

 

Så kjøper du AC-radiatorgrill :D Og ikke tro på det Microplex sier, du kan bruke de grillene på den radiatoren (funka hvertfall på HW-labs rads).

Lenke til kommentar
Jeg handla hvertfall M3,5 på maskinforretningen i Tønsberg.

Hadde 8-10 forskjellige lengder der så tror det skal være mulig å få tak i.

7024928[/snapback]

 

Når i all verden gjorde du det? Jeg var der for en god stund siden og da hadde de ingenting som i det minste ligna M3.5!

7025094[/snapback]

 

 

Ehhh...var vel for 2 uker siden.

Ligger i syrefast seksjonen.

Lenke til kommentar
Jaja, jeg fikk tak i en BIX 3 billig, så nå må jeg finne skruer til den :p

Siden jeg ikke gidder lage ny tråd så spør jeg her. Er det M4 skruer jeg trenger til å montere den? Og hvor finner jeg lange nok skruer? Clas ohlson? Skruene skal gjennom vifter + kabinettet + radiator-grill.

7041831[/snapback]

 

Det kommer helt an på hvor du kjøpte radiatoren, Black Ice radiatorene selges orginalt ugjenget!

 

Clas Ohlson er dårlige på M4 skruer og under, de har ikke noe stort lengre enn 35MM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...