Gå til innhold

Kuleste musikk i et spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skrur som regel av musikken på spill, for som oftest blir den fort veldig monoton og irriterende. Men noen skiller seg ut fra andre (vilkårlig rekkefølge):

 

1. C&C serien

fint utvalg av forskjellig musikk så det tok lenger tid før man ble lei

2. GTA3

radio stasjonene var artig og endel forskjellig å høre på. Men ble fort det samme. Topp å ha muligheten til å spille av egne MP3 på en av radiostasjonene

3. Medieval Total War

Veldig veldig stemmningsfull og fin musikk - ikke engang vært inne på tanken å skru den av enda, selv etter å ha spillt det en god stund nå.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-12 10:15, skrev ^Viking^:

skrur som regel av musikken på spill, for som oftest blir den fort veldig monoton og irriterende.


Dette skjønner ikke jeg helt. Hva slags spill er det du spiller? De fleste spill jeg har stående har flott musikk. Å skru av herper jo helhetsopplevelsen?

 

Neste gang jeg drar på kino skal jeg be dem skru av musikken. :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-12 12:47, skrev oerhört:

Dette skjønner ikke jeg helt. Hva slags spill er det du spiller? De fleste spill jeg har stående har flott musikk. Å skru av herper jo helhetsopplevelsen?


Neste gang jeg drar på kino skal jeg be dem skru av musikken. :wink:



 

:smile:

Flere som har irriterende musikk - bar betalt en eller annen loslitt syntesizer person for å hive sammen no rask for å spare litt på budsjettet. Spill-industrien har heldigvis blitt flinkere, det var mye vere før. Å skru av kan herpe helhetsopplevelsen hvis det er bra musikk, slik som Medieval Total War.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...