Gå til innhold

Red Alert 2 (Feil mel)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Har nettopp kjøpt meg Red Alert 2 og hadde tenkt til å spille. Problemet er at når jeg trykker setup får jeg opp en feil mel. Som sier. Programet må lukkes kunne ikke kjøre Setup.exe , send feilraport \ ikke send feil rapport.

Jeg prøvde spillet på pc`en nede og der gikk det helt fint..

Er det noe jeg mangler på pc`en ellr noe.

Håper på raskt svar.

Trenger dere mer info om pc`en etc. så spør.

Sjølie

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Har du prøvd kompatibilitetsmodus?

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Gå inn på egenskaper til filen du vil kjøre -> gå inn på fanen det står kompatibilitet -> Merk av bosken "kjør dette programmet i kompatibilitetsmodus for:" og velg windows 98 i rullemenyen. Funker ikke det kan du prøve windows 95 eler noen av de andre.

Er ikke garantert at dette fikser problemt ditt, men det er verd et forsøk. Er alltid det første man prøver om man ikke får gamle spill til å starte

Skrevet

Har nesten samme problemet. Jeg har First Decade, så instalasjonen gikk greit. Men når jeg kjører spillet, tar det ca 10 sekunder før hele greia låser seg. Prøvde å kjøre det i kompitabilitetsmodus, men ingen forskjell.

• 2 uker senere...
Skrevet

hei

sitter med samme spillet, og samme feil på begge filene. er ganske plagsomt. kommer bare ikke forbi install menyen, og noen ganger starter ikke den en gang, før feil mld kommer om at pogrammet setup må lukkes osv.

har prøvd mye rart i flere timer nå, og ser ikke hva som gjør det. har til og med skiftet skjerm instillinger osv, men til ingen nytte. dette som står over med å høyreklikek filen hjelper ikke, for det står ikek win xp der. om jeg åpner pogrammet til spillet som skal finne ut om jeg har god nok pc, står det rødt kryss på win 95 98, og det står at jeg har win 2000, og rød strek over den. det virker ikke noe positivt.

så for meg en kveld med dette spillet, og hadde gjort maskinen og kaffen klar, men slik gikk det ikke, siden spillet er så vrangt.

lurer fælt på dette.

Skrevet
Hardwaren din da?

Hva er den... for hvis du har dualcore prosessor så tror jeg nok jeg vet svaret ;)

7071173[/snapback]

har en acer ferr x64 så er vel ikke dual core her. kanskje noe det samme problemet?

Skrevet

den finner heller ikke ut om det er nok plass på maskinen, men det er mer enn nok plass. setup exe vil bare ikke starte før den må lukkes:)

det er meget plagsom. er så kjekt å spille de spillene her. ps noen andre spill som ligner og er like gode som disse?

Skrevet
Hardwaren din da?

Hva er den... for hvis du har dualcore prosessor så tror jeg nok jeg vet svaret ;)

7071173[/snapback]

har en acer ferr x64 så er vel ikke dual core her. kanskje noe det samme problemet?

7071182[/snapback]

nope, skulle foreslå og kjøre spillet i enkjernemodus ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...