Gå til innhold

Hjelp til kjøp av bærbar


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg ønsker å få hjelp til kjøp av bærbar..

 

Krav:

 

1gb ram, lang batterilevetid og støysvak, helst med grafikkort

 

Skal ikke brukes til spill, så det holder kanskje med 512 mb ram og integrert grafikk..?

 

Pris under 8.000. +/-

 

Noen forslag/erfaringer?

 

Acer Aspire 5101WLMi /AMD Turion MK36

ASUS A6Km 15.4" WXGA, GeForce Go7300, Turion MT32

FUJITSU SIEMENS Amilo PRO V2085

FUJITSU SIEMENS Amilo A1650G 15.4"WXGA, ATI X200

ACER AS3103WLMi/15.4"" CB/Sempron64 3400+/1024MB/120GB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ha en støysvak maskin så styrer du glatt unna Turion og Sempron prosessorer.

 

Når det gjelder integrerte skjermkort så er de såpass gode i dag så de holder i massevis så sant du ikke skal spille de hotteste spillene pr dags dato...

 

Jeg har funnet en helt ny maskin fra Acer med Intel Centrino Solo 1,86ghz-1024MB ram-100Giga 5400RPRM harddisk og det beste integrerte skjermkortet som er på markede "GMA950" til en veldig hyggelig pris.

 

Jeg har snakket med Acer og dette skal være en veldig støysvak maskin med veldig god ytelse samt grei batteritid.

 

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=18838&cid=5546

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Skal du ha en støysvak maskin så styrer du glatt unna Turion og Sempron prosessorer.

 

Finnes heldigvis noen unntak som jeg ville vurdert, f.eks denne: http://www.directbuy.no/PartDetail.aspx?q=p:1004080 Om du har planer om å oppgradere til windows vista 64 etterhvert og vil bruke litt mindre penger så ville jeg vurdert den. Støysvak og gir ca 4,5 timers batterilevetid, den er dog litt tregere enn aceren i windows og programmer, men kjappere i spill. Legg i 500 å du får en 512-brikke til med minne, da er den et supert kjøp :)

Endret av Delavar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...