Gå til innhold

N80, Bursdag funksjon i kalendar


Djmolvi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tidligere har jeg brukt telefon som ikke har brukt symbian. Siste mobil jeg hadde før N80 var 6230i.

 

6230i hadde funksjon i kalendar som minnet meg om bursdager og om hvor gammel vedkommende blir, men det kan ikke N80. Kan noen hjelpe meg med å finne løsning på det?

6962569[/snapback]

 

Dersom du legger inn fødselsdato på kontakten vil dette ligge fremme den aktuelle datoen...uten alder da..

Lenke til kommentar

Det stemmer ikkje (eg sjekka nettopp for å vere sikker). Til dømes: Legg eg til ein bursdag den 04.10.2006 på ein av kontaktane mine er det ingen oppføringar i kalenderen denne dagen.

 

Eg vil også gjerne ha ei løysing på dette, for det er ikkje tvil om at eg aldri kjem til å legge inn bursdagar som merkedagar manuelt, noko eg ser som einaste moglegheit akkurat no.

Lenke til kommentar

Har en Nokia N70 og bruker et program som heter "Happy Birthday". Det henter fødselsdager fra kalenderen og man får en påminning når det nærmer seg fødselsdagen til vedkommende samt at man på selve dagen får beskjed om begivenheten.

 

Kan også legge inn at det automatisk skal sendes SMS med valgfri tekst på valgfritt tidspunkt. Finnes kanskje noe lignende til S60v3?

 

Edit; henter ikke fødselsdager fra kalenderen, men fra kontakter

Endret av bajazzo
Lenke til kommentar

Jeg har selv N80 og har lagt til Bursdagene på kontaktene mine. Dette har jeg gjort i MS Outlook da. Men d funker som f. Jeg har satt opp til å få meld 1 uke i forveien samt 2 dager før og dagen på di viktigste kontaktene. Og på resten har jeg alarm om morgenen + at alle bursdager står i bakgrunnen hele den aktuelle dagen. Jeg bruker ingne tilleggsprogrammer. Og det funker veldig bra

Lenke til kommentar

Olesyv: Fint at du prøver å hjelpe, men det er ikkje dette som er problemet. Om ein legg inn bursdag på kontaktar vert den ikkje lagt inn i kalenderen. For å få bursdagsalarmer og liknande må ein legge dei inn i kalenderen sjølv. Det er dette som i alle fall eg spør etter: Ein måte/eit program for å synkronisere bursdagar mellom kontaktar og kalender.

 

Gjerne gratisprogram.

Lenke til kommentar
Olesyv: Fint at du prøver å hjelpe, men det er ikkje dette som er problemet. Om ein legg inn bursdag på kontaktar vert den ikkje lagt inn i kalenderen. For å få bursdagsalarmer og liknande må ein legge dei inn i kalenderen sjølv. Det er dette som i alle fall eg spør etter: Ein måte/eit program for å synkronisere bursdagar mellom kontaktar og kalender.

 

Gjerne gratisprogram.

7006674[/snapback]

 

Det gjør no d på min N80 selv når jeg ikke bruker Outlook synk. Og ikke hørt at andre ikke har fått d til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...