Snerk Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Jeg lurer på om noen av karakterene i Oblivion kan stjele? Enten fra deg eller andre AI's? Jeg tror jeg har lest en plass at de kan d, men av alle de utallige timene jeg har spillt spillet har jeg aldri sett noen stjele noe. Jeg har heller aldri oppdaget at noe var tatt fra min karakter. Såeh, what gives?
NysgjerrigK Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Jeg lurer på om noen av karakterene i Oblivion kan stjele? Enten fra deg eller andre AI's? Jeg tror jeg har lest en plass at de kan d, men av alle de utallige timene jeg har spillt spillet har jeg aldri sett noen stjele noe. Jeg har heller aldri oppdaget at noe var tatt fra min karakter. Såeh, what gives? 6962560[/snapback] Tror ikke det, men noen medlemer i Thieves Guild kan luske rundt i barer og sånt og stjele frukt. Jeg har også sett noen bli jaget i byen for å ha stjålet noe. Men tror ikke de faktisk har "stjålet" noe.
MiSP Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 (endret) Dem kan stjele.. 6963608[/snapback] Imponerende. Men jeg tror ikke de stjeler fra deg, det ville vært litt for teit. Har aldri opplevd det. Endret 29. september 2006 av MiSP
Mads-b Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Jeg så en NPC stjele fra noen på Tamika Wineyard. Han snek seg bort til henne pickpocket henne, ble busta, og begynte og snakke med henne. Sånn fortsatte han til hun hadde glemt at han hadde stjålet ^^
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 I Bravil, når broren min kom dit, ble en dude drept av vaktene. På seg hadde han et stjålet brød..
Mads-b Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 (endret) Dæven, det er strenge straffer i Cyrodiil Dødsstraff for tyveri av brød og vin? Jaja.. Endret 29. september 2006 av Mads-b
.tomf Skrevet 30. september 2006 Skrevet 30. september 2006 Ja, de kan stjele men ikke fra deg, kun fra andre AI's.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå